اخبار و رویدادها

علائم اصلی ابتلا به امیکرون

بسیاری از بیماران سویه امیکرون بدون علامت هستند و تنها قسمت عمده ای علائم خفیف دارند.

28 اردیبهشت 1401

شرکت رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در راهپیمایی 22 بهمن

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز، آدینه 22 بهمن ماه همراه با مردم شریف و همواره در صحنه ایران اسلامی، در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

27 اردیبهشت 1401

هوش مصنوعی مربی رانندگی خودروهای خودران می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، صنعت نوپای خودروسازی خودران درحال توسعه است. اما رانندگان هوش مصنوعی هنوز به مرحله ایده آل نرسیده اند. پیش بینی می گردد وسیله های نقلیه خودران جایگزین سرویس های تاکسی شوند و در مسافت های طولانی به رانندگان یاری...

26 اردیبهشت 1401

دری به سوی درک افزونِ هنر

خبرنگاران مریم کامیار، هنرپژوه: علایق پژوهشی آن شپرد دایره های اشتراک بین فلسفه و ادبیات است. پروفسور بازنشسته فلسفه باستانِ رویال هالوی، تحقیقاتش مشتمل بر زیبایی شناسیِ باستان، مدرن و نوافلاطونی است. وی در سال 2020 عضو افتخاری مؤسسه مطالعات کلاسیک...

25 اردیبهشت 1401

رشد قیمت نفت در بازار جهانی

قیمت نفت برنت دریای شمال امروز در بازار های جهانی با 1 دلار و 29 سنت افزایش به حدود 108 دلار در هر بشکه رسید.

23 اردیبهشت 1401

مردم میوه نمی خرند!

به گزارش خبرنگاران، مصطفی دارایی نژاد، با بیان اینکه شرایط بازار میوه خوب نیست، گفت: روزانه 10 تا 20 هزار تن ورودی بار میدان مرکزی میوه و تره بار است که قبلا این مقدار بار تا روز بعدش به فروش می رفت. اما شب قبل ورودی بار به میدان 8500 تن بود که 2500 تن آن تا کنون...

22 اردیبهشت 1401

طرز تهیه کوشاری؛ غذای سنتی مصری

در مجموعه غذای ملل، با دستور پخت یکی از غذاهای دنیا به آن کشور سفر می کنیم. امروز با طرز تهیه خوراک سنتی کوشاری به کشور باستانی مصر سفر خواهیم کرد.

21 اردیبهشت 1401

صعود پاکدامن در رنکینگ جهانی اسلحه سابر

رنکینگ جهانی اسلحه سابر در بخش انفرادی پس از خاتمه مسابقات جهانی مجارستان اعلام شد.

20 اردیبهشت 1401

معرفی تعدادی از مشهورترین سمبل های حیوانی کشورهای جهان

حیوانات یکی از مهمترین عناصری هستند که می توانند به عنوان نماد یک کشور مطرح شوند. گاهی اوقات حتی چند کشور دارای یک نماد بوده و یک حیوان خاص را برای خود انتخاب می نمایند. حیواناتی که به عنوان نماد برگزیده می شوند، می توانند دارای بار منفی یا حتی مثبت باشند....

18 اردیبهشت 1401

فتاحی: امیدوارم با حضور تماشاگران جشن قهرمانی را بگیریم، ما باید به داوری اعتراض کنیم

معاون باشگاه استقلال گفت: باشگاه ما حرفه ای عمل کرد و هیچ اعتراضی به داوری نداشت.

18 اردیبهشت 1401

غریب قریب ؛ داستان ساخت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، رمان غریب قریب داستان ساخت و بازسازی بارگاه ملوکتی امام رضا(ع) در دوران های مختلف تاریخی است.

17 اردیبهشت 1401

7 نشانه سندروم مقاومت به انسولین

مقاومت به انسولین زمانی اتفاق می افتد که سلول های ماهیچه ای، چربی و کبد به انسولین پاسخ نمی دهند و نمی توانند از گلوکز خون برای انرژی استفاده کنند.

16 اردیبهشت 1401

دانلود آیکون پک Nebula Icon Pack 5.4.9 برای اندروید

نسخه نو آیکون پک زیبا و آسمانی Nebula Icon Pack برای اندروید را از اینجا دانلود کنید.

15 اردیبهشت 1401

11 حرکت یوگا برای مقابله با دیابت که حتما باید امتحان کنید

یوگا یکی از محبوب ترین ورزش هایی است که در سراسر دنیا ورزشکاران بسیاری را به خود جذب کرده و فواید زیادی برای سلامت جسم و روان در پی دارد. اگر نوشته های ورزشی خبرنگاران مگ را دنبال کرده باشید، به خوبی با این فواید آشنا هستید.

12 اردیبهشت 1401

کامل تر شدن سبد محصولات مصرفی نانو با ایده های نوآورانه

یکی از مسیرهای در نظر گرفته شده برای توسعه سبد محصولات مصرفی نانو، استفاده از ظرفیت ایده پردازی از طریق افراد یا تیم های علاقه مند به فعالیت در حوزه فناوری نانو است

11 اردیبهشت 1401

برخورد یکسان با کارمندان؛ درست یا غلط

واقعیت این است که هر یک از کارمندان شما ویژگی های منحصر به فردی دارد و شما باید این موضوع را مدنظر قرار دهید.داشتن رفتار یکسان با کارمندان مدیریت حاضر و آماده است. شما باید رویکرد مدیریتی تان را منطبق کنید. روش موثرتر مدیریت پرسنل این است که شخصیت، قابلیت...

10 اردیبهشت 1401

هفته آینده هرمزگان بارانی می گردد

خبرنگاران/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز در هرمزگان با وزش بادهای نسبتاً شدید غربی برروی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، دریا مواج می گردد.

10 اردیبهشت 1401

ملاقات نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران، بلژیک، لوکزامبورگ و گروه بهداشتی فیروز

ما عشق، امید و زندگی فراوری می کنیم.مدیر عامل آژانس ژِیوار سفیر نوین جناب آقای محسن قادری در یک ملاقات محبت آمیز با جناب آقای امیدوار، معاون شرکت بهداشتی فیروز، تصمیم به شروع یک فعالیت و همکاری خواهند کرد.

8 اردیبهشت 1401

پرداخت یارانه با همان مبلغ کنونی ادامه می یابد

تهران (پانا) - سخنگوی دولت درباره برنامه دولت برای توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: پرداخت یارانه با همان مبلغ کنونی ادامه می یابد.

8 اردیبهشت 1401

روش هایی برای کنار آمدن با مسائل سفر (قسمت اول)

سفر، درعین حال که تجربه لذت بخشی است اما مسائل و دردسرهایی هم دارد. گاهی عدم آگاهی درباره رفتار صحیح در شرایط مختلف، باعث بیشتر شدن مشکل می گردد. در این مقاله با روش هایی برای کنار آمدن با مسائل مختلف در طول سفر آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

6 اردیبهشت 1401
تعداد: (971)