کامل تر شدن سبد محصولات مصرفی نانو با ایده های نوآورانه

به گزارش وبلاگ ریاضیات، یکی از مسیرهای در نظر گرفته شده برای توسعه سبد محصولات مصرفی نانو، استفاده از ظرفیت ایده پردازی از طریق افراد یا تیم های علاقه مند به فعالیت در حوزه فناوری نانو است

کامل تر شدن سبد محصولات مصرفی نانو با ایده های نوآورانه

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ ریاضیات به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این کار به توسعه فناورانه صنعت نانو کمک می کند و ایده های کاربردی به مرحله تجاری سازی و رفع نیازهای واقعی می رسند. بر همین اساس ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به حمایت و جذب این ایده های نوآورانه کرده و این کار طی یک سال گذشته منجر به جذب 10 ایده برتر در این حوزه شده است.

با برگزاری رقابتی فناورانه میان علاقه مندان و افراد دارای ایده در این زمینه، چهار تیم با سه رویکرد مختلف یک تیم فعال در تحقیق و توسعه، دو تیم فعال در تحقیقات بازار و یک تیم فعال در بازاریابی و فروش انتخاب شدند تا برپایه سه شرط دارا بودن بازار بالقوه حداقل یک هزار میلیارد ریال، نوآورانه بودن ایده و پاسخگویی به نیاز مشتریان؛ ایده های خود را ارائه دهند. در مرحله اول 10 ایده از 2 تیم دریافت شد.

جاذب (پوشک و نوار بهداشتی)، میکرو کویتیتور آکواریوم، پوشش ضدخش تلفن همراه، ماسک آنتی میکروبیال، تشک و بالشت 5 گرم شونده، شیشه شیر، لاک ناخن، لوسیون نانوطلا برای کاربرد زیبایی، کرم کافی کیت و اتو با صفحات تیتانیومی؛ 10 طرح مدنظر است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کامل تر شدن سبد محصولات مصرفی نانو با ایده های نوآورانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامل تر شدن سبد محصولات مصرفی نانو با ایده های نوآورانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید