در مورد سیل بند جیرفت تصمیمات جدی گرفته شده است

به گزارش وبلاگ ریاضیات، خبرنگاران/کرمان وزیر کشور در جمع خبرنگاران جمع بندی تصمیمات گرفته شده در جلسه ستاد مدیریت بحران در جنوب استان کرمان را اعلام کرد.

در مورد سیل بند جیرفت تصمیمات جدی گرفته شده است

احمد وحیدی شامگاه 30 ام دی ماه پس از جلسه ستاد مدیریت بحران در جنوب استان کرمان در جمع وبلاگ ریاضیات اعلام کرد: در جلسه امشب مشکلاتی که در طول سفر ارزیابی شد برای حل آنالیز شدند و برای هرکدام از دستگاه های استانی و ملی که وظیفه ای را پذیرفته بودند روشن شد که باید چه نمایند.

وی اضافه نمود: بعلاوه در خصوص جبران خسارات پل ها، راه ها سیل بندها، مزارع کشاورزی و اثاتی که در خانه ها از بین رفته تصمیماتی گرفته شد.

وحیدی توضیح داد: در این جلسه در خصوص نحوه رساندن یاری به جاهایی که ارتباطات هنوز برقرار نشده نیز تصمیم گرفته شد که البته این منطقه ها محدود هستند.

وی ادامه داد: برای برخی کارها هم که به صورت بلند مدت برنامه ریزی شده و مطالعاتی باید انجام گردد نیز تصیماتی گرفته شد.

وحیدی با اشاره به ترمیم سیل بندها گفت: در خصوص سیل بند جیرفت تصمیمات جدی گرفته و منابع اقتصادی آنالیز شد؛ بعلاوه با قدرت در جهت ترمیم و بازسازی راه ها خانه ها چاه ها مزارع و دیگر سیل بندها برای کشت مجدد عمل می کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه راه ها و پل هایی که اولویت داشته باشند در ابتدا و سپس باقی راه ها بازگشایی می شوند گفت: دستگاه های مهندسی وارد شده و شهرداری ها طبق ظرفیتشان اگر احتیاج باشد آن ها را تقویت خواهند کرد؛ بعلاوه بالگرد هم در حال حاضر داریم که اگر احتیاج باشد باز هم اضافه می کنیم.

وی توضیح داد: برخی از اقدامات مربوط به مصوب شد و دستگاه های مربوطه حضور داشتند و اجرا کردند و مصوبات نو هم در هفت آینده مطرح و ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در مورد سیل بند جیرفت تصمیمات جدی گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مورد سیل بند جیرفت تصمیمات جدی گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید