مقالات گردشگری

هوش مصنوعی مربی رانندگی خودروهای خودران می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، صنعت نوپای خودروسازی خودران درحال توسعه است. اما رانندگان هوش مصنوعی هنوز به مرحله ایده آل نرسیده اند. پیش بینی می گردد وسیله های نقلیه خودران جایگزین سرویس های تاکسی شوند و در مسافت های طولانی به رانندگان یاری...

26 اردیبهشت 1401

در سفر چه فعالیت و خورد و خوراکی داشته باشیم؟(بخش اول)

پرخوری در سفر ممنوعشما در سفر خود ممکن است که به دلیل عدم دسترسی به سوپرمارکت های همیشگی محل زندگی خود و بعلاوه کلاس های آمادگی جسمانیتان، خود را در یک رستوران در حال خوردن غذاهای چاق کننده بیابید. بعلاوه ممکن است که برنامه ریزی منظم و روزانه تان برای...

25 اردیبهشت 1401

طرز تهیه کوشاری؛ غذای سنتی مصری

در مجموعه غذای ملل، با دستور پخت یکی از غذاهای دنیا به آن کشور سفر می کنیم. امروز با طرز تهیه خوراک سنتی کوشاری به کشور باستانی مصر سفر خواهیم کرد.

21 اردیبهشت 1401

فتاحی: امیدوارم با حضور تماشاگران جشن قهرمانی را بگیریم، ما باید به داوری اعتراض کنیم

معاون باشگاه استقلال گفت: باشگاه ما حرفه ای عمل کرد و هیچ اعتراضی به داوری نداشت.

18 اردیبهشت 1401

غریب قریب ؛ داستان ساخت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، رمان غریب قریب داستان ساخت و بازسازی بارگاه ملوکتی امام رضا(ع) در دوران های مختلف تاریخی است.

17 اردیبهشت 1401

خانه تولد موتزارت ، یک جاذبه پربازدید در اتریش

خانه تولد موتزارت واقع در اتریش، محلی است که پسر سالزبورگ، ولفگانگ آماد موتزارت آهنگساز مشهور در ماه ژانویه سال 1756 در آن متولد شد و اکنون یک موزه پر بازدید و شناخته شده در دنیا است.

14 اردیبهشت 1401

پرداخت یارانه با همان مبلغ کنونی ادامه می یابد

تهران (پانا) - سخنگوی دولت درباره برنامه دولت برای توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: پرداخت یارانه با همان مبلغ کنونی ادامه می یابد.

8 اردیبهشت 1401

روش هایی برای کنار آمدن با مسائل سفر (قسمت اول)

سفر، درعین حال که تجربه لذت بخشی است اما مسائل و دردسرهایی هم دارد. گاهی عدم آگاهی درباره رفتار صحیح در شرایط مختلف، باعث بیشتر شدن مشکل می گردد. در این مقاله با روش هایی برای کنار آمدن با مسائل مختلف در طول سفر آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

6 اردیبهشت 1401

برج ایفل در تولد 130 سالگی غرق در نور شد

شهر پاریس به مناسبت جشن تولد برج ایفل و نمایش تاریخ 130 ساله آن، مراسم نورپردازی لیزری مفصلی به راه انداخت.

6 اردیبهشت 1401

در مورد سیل بند جیرفت تصمیمات جدی گرفته شده است

خبرنگاران/کرمان وزیر کشور در جمع خبرنگاران جمع بندی تصمیمات گرفته شده در جلسه ستاد مدیریت بحران در جنوب استان کرمان را اعلام کرد.

5 اردیبهشت 1401

تشخیص چهره بیومتریک در فرودگاه شانگهای اجرایی شد

فرودگاه شانگهای هم به استفاده کنندگان سیستم امنیتی تشخیص چهره بیومتریک پیوست. این فرودگاه، اولین فرودگاه در کشور چین است که چنین فناوری را به خدمت گرفته است.

3 اردیبهشت 1401

داوران و نامزدهای شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر معرفی شدند

تهران (پانا) - در آستانه اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر داوران و نامزدهای پنج گروه ادبی شعر کلاسیک، شعر نو(قالب های نیمایی و سپید)، شعر محاوره، شعر کودک و نوجوان و درباره شعر(پژوهش های حوزه شعر) این جشنواره معرفی شدند.

3 اردیبهشت 1401

گرفتاری ایالات شرقی آمریکا در کولاک و طوفان شدید

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، استان های شرق و شمال شرقی آمریکا درگیر یکی از شدیدترین و سنگین ترین طوفان ها و کولاک اخیر هستند.

31 فروردین 1401

نگاهی بر تاریخچه صنعت هواپیمایی

تاریخچه صنعت هواپیماییبا اختراع هواپیما و استفاده فراگیر از آن در همان سال های اولیه معرفیش به مردم دنیا، صنعت های مختلف جانبی پدید آمدند. از صنعت هواپیمایی گرفته تا صنعت فرودگاهی و کنوانسیون های بی شمار. امروز می خواهیم تا به اتفاق شما به آنالیز تاریخچه...

30 فروردین 1401

توافق نهایی پرسپولیس با دو بازیکن تازه، حضور یک بازیکن مشروط شد!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه های کشور، تلاش ویژه ای را برای جذب بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی آغاز کرد.

29 فروردین 1401

گشایش نمایشگاه ظروف تزیینی و کاربردی به مناسبت شب یلدا

به مناسبت شب یلدا، نمایشگاه ظروف کاربردی و تزیینی، به منظور بازدید و استفاده علاقه مندان از این ظروف برای شب یلدا، به مدت 2 هفته گشایش یافت.

22 فروردین 1401

از کتاب مهر و ماه رونمایی شد

موسسه فرهنگی و هنری برمخ طی مراسمی در آستانه شب یلدا و به مناسبت اولین سالروز ثبت جهانی نگارگری ایران در یونسکو، از کتاب مهر و ماه رونمایی کرد.

20 فروردین 1401

حرکت ارزشمند زن بلاروسی در بوشهر

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین ملاقات محبت آمیز خود در بوشهر و در برابر تیم بلاروس به فزونی 5-2 رسید. تیم ملی در بازی نخست خود با نتیجه 3-2 و در بازی دوم با نتیجه 5-4 این حریف را شکست داده بود. در خاتمه بازی سوم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در برابر بلاروس...

19 فروردین 1401

حقایقی از کابین های هواپیما که شما نمی دانید!

حقایقی از کابین هواپیماما به عنوان یک مسافر معمولی به راحتی هر چه تمامتر سوار بر هواپیما می شویم و به توصیه های مهمانداران گوش می دهعیم اما آیا واقعا تمام ماجرا همین است؟ اتاقک کابینی که با آلیاژهای مخصوصی ساخته شده و جایگاه های متفاوت با سطح پرواز دارد؟...

15 اسفند 1400

چگونه در سفر حرفه ای فیلم بگیریم؟

بیشتر افراد از سفرهای خود فیلم تهیه می نمایند، اما شاید روش کار را ندانند. در این مقاله از خبرنگاران می خوانید که چه طور می گردد یک فیلم سفر عالی ساخت.

13 اسفند 1400
تعداد: (206)