سفر اپ: با Uber هرچه ساده تر به مقصدتان برسید

به گزارش وبلاگ ریاضیات، اوبر (Uber) نام سرویسی محبوب است که در بخش های زیادی از دنیا ارائه خدمت می نماید. این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که در هر جایی از شهر که باشند با یک لمس، خودرویی را جهت رسیدن به مقصدشان کرایه نمایند و البته قیمت مشخصی و مناسبی را نیز بپردازند. همراه خبرنگاران باشید تا با این سرویس بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با Uber هرچه ساده تر به مقصدتان برسید

در طول سفر با آدرس و موقعیت جاذبه های گردشگری و هتل ها آشنا نیستیم. به همین علت دسترسی به این مکان ها کار ساده ای نخواهد بود. بسیاری از کاربران برای موقعیت یابی و رسیدن به محل مورد نظرشان از سرویس های جهتیابی نظیر گوگل مپ استفاده می نمایند. اما یافتن جهت یک طرف ماجراست و رسیدن به محل سمت دیگر آن. گوگل مپ و اپلیکیشن های مشابه تنها روش های رسیدن به محل را ارائه می نمایند و در واقع کاربر باید به وسیله خودرو شخصی یا به صورت پیاده به آن جا برسد. اما برای رسیدن به مکان های مورد نظر آیا روش ساده تری وجود دارد؟ پاسخ این سوال سرویسی محبوب است که در 510 شهر دنیا ارائه خدمت می نماید. این سرویس که Uber نام دارد به کاربر این امکان را می دهد که تنها با یک لمس، خودرویی را جهت رسیدن به مقصدش کرایه کند و اتوموبیل نیز در سریع ترین زمان در اختیار وی قرار می گیرد. راننده این خودرو، از مقصد مشتری آگاه است و در سریع ترین زمان وی را به مقصدش می رساند.

Uber نام سرویسی محبوب و البته پر استفاده است که روزانه به کاربران زیادی ارائه خدمت می نماید. اگر قصد سفر به کشور های خارجی را دارید، این سرویس می تواند انتخاب بسیار خوبی برای جا به جایی های درون شهری باشد. همان طور که گفته شد این سرویس در 510 شهر دنیا ارائه خدمت می نماید. از جمله مکان هایی که این سرویس در آن جا ارائه می گردد و البته نزدیک به ایران هستند می توان به استانبول، ابوظبی، باکو، دوحه، دوبی و جده اشاره نمود. یوبر خودرو های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای مثال کاربران امکان سفارش یک خودرو عادی یا یک SUV را به وسیله این سرویس دارند. بعلاوه می توان یک خودرو لوکس را نیز برای رسیدن به مقصد انتخاب کرد. قیمت خدمات در Uber مناسب است و کیفیت خوبی نیز دارد. گفتنی است که پرداخت ها در این سرویس همگی به صورت غیرنقدی انجام می شوند. اپلیکیشن یوبر را می توانید به وسیله لینک های زیر دانلود کنید.

سفر اپ روزهای زوج ساعت 18:30 در وبلاگ ریاضیات منتشر می گردد. شما همراهان وبلاگ ریاضیاتیی نیز می توانید اپلیکیشن های مورد نظر خود را در بخش دیدگاه ها پیشنهاد دهید تا در این بخش معرفی شوند.

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: با Uber هرچه ساده تر به مقصدتان برسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با Uber هرچه ساده تر به مقصدتان برسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید