روانشناسی

11 حرکت یوگا برای مقابله با دیابت که حتما باید امتحان کنید

یوگا یکی از محبوب ترین ورزش هایی است که در سراسر دنیا ورزشکاران بسیاری را به خود جذب کرده و فواید زیادی برای سلامت جسم و روان در پی دارد. اگر نوشته های ورزشی خبرنگاران مگ را دنبال کرده باشید، به خوبی با این فواید آشنا هستید.

12 اردیبهشت 1401

روش هایی برای کنار آمدن با مسائل سفر (قسمت اول)

سفر، درعین حال که تجربه لذت بخشی است اما مسائل و دردسرهایی هم دارد. گاهی عدم آگاهی درباره رفتار صحیح در شرایط مختلف، باعث بیشتر شدن مشکل می گردد. در این مقاله با روش هایی برای کنار آمدن با مسائل مختلف در طول سفر آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

6 اردیبهشت 1401

با 10 عادت سالم شبانه، راحت تر لاغر شوید

این نکته ثابت شده که پیروی از بعضی عادات ناسالم در هنگام شب، می تواند یکی از دلایل اصلی افزایش وزن باشد.

4 اردیبهشت 1401

حقایقی از کابین های هواپیما که شما نمی دانید!

حقایقی از کابین هواپیماما به عنوان یک مسافر معمولی به راحتی هر چه تمامتر سوار بر هواپیما می شویم و به توصیه های مهمانداران گوش می دهعیم اما آیا واقعا تمام ماجرا همین است؟ اتاقک کابینی که با آلیاژهای مخصوصی ساخته شده و جایگاه های متفاوت با سطح پرواز دارد؟...

15 اسفند 1400

ایراندوست: از خاتون بم و سیرجان انتظار بیشتری داشتم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت که از تیم های خاتون بم و شهرداری سیرجان انتظار عملکرد بهتری داشته است.

26 دی 1400

هشدارها و آموزه هایی برای طبیعت گردی

اسماعیل کهرم: برای اروپایی ها قاره آفریقا یک قاره اسرارآمیز و پر از معماست. برخلاف قاره سبز (اروپا)، آفریقا دارای خشک ترین صحاری و وسیع ترین جنگل ها، مرتفع ترین قله ها و زیباترین دشت هاست.

12 دی 1400

الگری: دریافت چهار گل ناامید کننده بود

خبرگزاری خبرنگاران- یوونتوس در خانه چلسی تحقیر شد و با نتیجه 4-0 باخت تا سنگین ترین باختش در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رقم بخورد.

9 دی 1400

6 ماسک صورت مخصوص شب برای داشتن پوستی رویایی

دیجی مگ: اگر فکر می کنید که زندگی شلوغ و پرمشغله تان شما را از خوابی که برای داشتن پوست خوب احتیاج دارید، یا سرزدن به آرایشگاه دور کرده است، نگران نباشید؛ می توانید با استفاده از این 6 ماسک صورت خانگی مخصوص شب که طرز تهیه آن ها بسیار ساده است، نه تنها به...

6 دی 1400

فرصتی برای حساس سازی در مورد تعیین اولویت های سلامت بانوان

خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 12 از برگزاری ویژه برنامه سلامت محور برای بانوان این منطقه به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) خبر داد.

29 آبان 1400

خوراکی های پاییزه ضد کرونا کدامند؟

سلامت خبرنگاران : بعضی از خوراکی قرمز پاییزی که گوگرد فراوان دارند به کرونا رحم نمی نمایند.

28 آبان 1400

آشنایی با بعضی خواص وانیل

با نگاهی به تاریخ، متوجه می شویم که از سالها پیش وانیل به طعم بستنی در اروپا تبدیل شده است. به همین روش ، اسپانیا نیز قرن ها وانیل را به شیرینی های شکلات اضافه نموده است. سپس، تا به امروز وانیل به عنوان اصلی ترین طعم دهنده کیک، دسر و نوشیدنی ها فراوری...

22 آبان 1400

چرایی بی اشتهایی در بچه ها

تغذیه و تربیت در بچه ها زیر هفت سال (2) لازم به ذکر است که اطفال، نیازمند توجه و علاقه پدر و مادر خود هستند، به گونه ای که کودک هرگونه واکنش مثبت و منفی پدر و مادر و بخصوص مادر را به عنوان تشویق و تنبیه خود قلمداد می نماید؛ بنابراین باید در تمام زمینه ها...

20 آبان 1400

اعلام خطر هنگام افزایش خون مغز

می توان با استفاده از یک دستگاه هوش مصنوعی که جریان خون را زیر نظر بگیرد و نشانه های استرس را تشخیص دهد، فشار کار مراقبین برج کنترل، ، خلبانان، و دیگر کسانی را که در مشاغل تنش زا کار می کنند را کاهش داد.

3 آبان 1400

از کجا بفهمیم فرزندمان کم خون است؟

بله، بروز کم خونی در شیرخواران شایع است و بیش از 40 درصد بچه ها حتما کم خونی دارند اما اینکه چه درصدی از بچه ها دچار کم خونی طبیعی اند و چقدر احتیاج به مصرف دارو دارند، روشن نیست و آماری در این زمینه در کشور ما وجود ندارد.

21 مهر 1400

رضاییان: در بازی با مراکش شانس خیلی یاری مان کرد، جام جهانی 2022 قطر به یادماندنی می گردد

رامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 اعتقاد دارد که شانس تیم ملی را در تنها پیروزی اش در این جام یاری نموده است.

23 شهریور 1400

مهار آلزایمر با تغذیه سالم

ایرنا/بیماری آلزایمر که با افزایش سن و زوال عقل بروز می یابد و بیش از 700 نفر را در ایران مبتلا نموده است. این بیماری به عوامل مختلفی همانند استرس های روانی، آلودگی هوا و سابقه خانوادگی و غیره بستگی دارد که می توان نقش تغذیه را از همه عوامل یاد شده، مهمتر...

14 مرداد 1400

15 زن شرور و مجذوب کننده در فیلم ها و انیمیشن های محبوب

حتما شما هم با ما هم عقیده اید که جالب ترین شخصیت هر فیلم شخصیت شرور آن است و این زمانی مجذوب کننده تر است که کاراکتر بد یک زن باشد. شخصیت های زن خیالی که معمولا در سمت تاریک یک فیلم یا داستان قرار دارند اغلب در سه چیز مشترک هستند: لباس های مجذوب کننده و...

24 تیر 1400

تعبیر خواب دشمن چیست؟

با تعبیر دیدن دشمن در خواب، تعبیر خواب جنگ با دشمن، تعبیر خواب دعوا با دشمن و تعبیر خواب پنداشتن خود به عنوان دشمن با فردی همراه ما باشید.

15 تیر 1400

روانشناسی معنوی یا دینی

یک روانشناس گفت: روانشناسی معنوی چیزی فراتر از مشاوره دادن با رویکرد دینی خاصی است و به طور کلی همه مذاهب می توانند براساس آموزه های خود از آن استفاده کنند.

11 بهمن 1399

باورها و عقاید غیر منطقی درباره ازدواج

یک سری از باورهای غیر منطقی درباره ازدواج که ریشه در مسایل فرهنگی دارد می تواند بعد از ازدواج موجب مشکلاتی در روابط شده و سرخوردگی ایجاد کند.

3 بهمن 1399
تعداد: (32)