سلامتی و پزشکی

شرکت رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در راهپیمایی 22 بهمن

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور صبح امروز، آدینه 22 بهمن ماه همراه با مردم شریف و همواره در صحنه ایران اسلامی، در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

27 اردیبهشت 1401

آخرین شرایط بیمه تکمیلی فرهنگیان

تهران (پانا) - طبق اعلام شرکت آتیه سازان حافظ، بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان شاغل وزارت آموزش و پرورش که ابتدای اسفندماه به انتها رسیده بود، به مدت دو ماه و تا انتها فروردین ماه تمدید شده است.

24 اردیبهشت 1401

7 نشانه سندروم مقاومت به انسولین

مقاومت به انسولین زمانی اتفاق می افتد که سلول های ماهیچه ای، چربی و کبد به انسولین پاسخ نمی دهند و نمی توانند از گلوکز خون برای انرژی استفاده کنند.

16 اردیبهشت 1401

11 حرکت یوگا برای مقابله با دیابت که حتما باید امتحان کنید

یوگا یکی از محبوب ترین ورزش هایی است که در سراسر دنیا ورزشکاران بسیاری را به خود جذب کرده و فواید زیادی برای سلامت جسم و روان در پی دارد. اگر نوشته های ورزشی خبرنگاران مگ را دنبال کرده باشید، به خوبی با این فواید آشنا هستید.

12 اردیبهشت 1401

ملاقات نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران، بلژیک، لوکزامبورگ و گروه بهداشتی فیروز

ما عشق، امید و زندگی فراوری می کنیم.مدیر عامل آژانس ژِیوار سفیر نوین جناب آقای محسن قادری در یک ملاقات محبت آمیز با جناب آقای امیدوار، معاون شرکت بهداشتی فیروز، تصمیم به شروع یک فعالیت و همکاری خواهند کرد.

8 اردیبهشت 1401

روش هایی برای کنار آمدن با مسائل سفر (قسمت اول)

سفر، درعین حال که تجربه لذت بخشی است اما مسائل و دردسرهایی هم دارد. گاهی عدم آگاهی درباره رفتار صحیح در شرایط مختلف، باعث بیشتر شدن مشکل می گردد. در این مقاله با روش هایی برای کنار آمدن با مسائل مختلف در طول سفر آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

6 اردیبهشت 1401

با 10 عادت سالم شبانه، راحت تر لاغر شوید

این نکته ثابت شده که پیروی از بعضی عادات ناسالم در هنگام شب، می تواند یکی از دلایل اصلی افزایش وزن باشد.

4 اردیبهشت 1401

امیرعبداللهیان برای چاوش اوغلو آرزوی سلامتی کرد

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی برای مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه آرزوی سلامتی کرد.

27 فروردین 1401

چه کسانی بیشتر در معرض کرونای طولانی مدت هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، مطالعات نو پژوهشگران آمریکایی نشان می دهد ترکیبی از نشانگرهای زیستی ایمنی و آشکار کننده علائم حاد را می توان برای پیش بینی احتمال ابتلای طولانی مدت به کووید در افراد مختلف مورد استفاده و توجه قرار داد.

27 فروردین 1401

2 هزار و 597 تخت بیمارستانی در ایام کرونا تحویل وزارت بهداشت شد

تهران (پانا) - وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در ایام کرونا و در سال جاری و سال گذشته (1399 و 1400) 14 بیمارستان را با مجموع 2 هزار و 597 تخت تکمیل و افتتاح کرد.

23 فروردین 1401

حقایقی از کابین های هواپیما که شما نمی دانید!

حقایقی از کابین هواپیماما به عنوان یک مسافر معمولی به راحتی هر چه تمامتر سوار بر هواپیما می شویم و به توصیه های مهمانداران گوش می دهعیم اما آیا واقعا تمام ماجرا همین است؟ اتاقک کابینی که با آلیاژهای مخصوصی ساخته شده و جایگاه های متفاوت با سطح پرواز دارد؟...

15 اسفند 1400

شروع ثبت نام وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی تهران

ثبت نام وام دانشجویان دوره های دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و دکتری تخصصی (Ph.D) در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع شد.

10 اسفند 1400

ثبت 701 زمین لرزه طی یک ماه گذشته در ایران

رییس مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از ثبت 701 زمین لرزه در آذر ماه 1400 به وسیله شبکه های لرزه نگاری وابسته به این موسسه تحقیقاتی اطلاع داد.

1 اسفند 1400

عکس، دو غایب در جمع شاگردان یحیی، چهره تازه به جمع پرسپولیسی ها اضافه شدذ

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با غیبت دو بازیکن برگزار گردید.

29 بهمن 1400

نامعلومی تکلیف کنسرت ها و یک کوچ نگران کننده!

دو سال است که هر بار نوید برگزاری کنسرت های حضوری اعلان عمومی می گردد و در راستای آن نشست های آنالیز، گزارش های رسانه ای و حرف و حدیث های مختلف از اینجا و آنجا و از سوی مقامات مسوول به گوش می رسد، اما گویی هر بار موانع با قدرت بیشتری مقابل عزم جزم برگزاری...

24 بهمن 1400

حضور در امتحانات فقط با ارائه کارت واکسن کرونا

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برای حضور در امتحانات، ارائه کارت واکسن کرونا یا تست پی سی آر منفی برای تمام دانش آموزان دوره متوسطه استان الزامی است.

23 بهمن 1400

چرا بچه ها مبتلا به اوتیسم دچار صرع می شوند؟

چرا بسیاری از بچه ها مبتلا به اوتیسم دچار صرع می شوند؟ دانشمندان دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن(Northwestern) پروتئین مهمی در مغز کشف کرده اند که سلول های مغزی بیش فعال را آرام می کند و در بچه ها مبتلا به اوتیسم به طور غیرمعمولی میزان آن کم است.

22 بهمن 1400

بلیت هواپیما با اجرای قانون ارزش افزوده گران شد

به گزارش خبرنگاران، مقصود اسعدی سامانی اضافه کرد: پیش از این 5 درصد قیمت بلیت، عوارض شهرداری اخذ می شد، اما در قانون نو عوارض شهرداری ها حذف شده و به جای آن 9 درصد مالیات بر ارزش اضافه کرده به آن تعلق می گیرد.

18 بهمن 1400

منصوریان: مقابل استقلال فوق العاده کار کردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از عملکرد بازیکنانش در بازی با استقلال تمجید کرد.

15 بهمن 1400

چند میلیون ایرانی دوز سوم واکسن کرونا را زده اند؟

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تا کنون 7 میلیون و 135 هزار نفر در کشور پیروز به دریافت دوز سوم واکسن کرونا شده اند.

12 بهمن 1400
تعداد: (255)