17 پیشنهاد صبحانه مجذوب کننده و خوشمزه????????????

به گزارش وبلاگ ریاضیات، به هزار و یک علت لازم هست صبحانه بخوریم همانطور که ناهار واسمون مهم است و می خوریم. اگر میلی به صبحانه ندارید و دنبال راهکار آن می شد که اشتهایتان باز گردد و مشتاق صبحانه خوردن شوید، راهکارهایی وجود دارد تا شما رو صبح با میل و رغبت سر میز صبحانه بکشد. اولین راه اینکه شب کمتر شام بخورید. این کار باعث خواهد شد احساس گرسنگی بیشتری کنید و میل بیشتری به صبحانه پیدا کنید. می توانید به خوردن صبحانه های متفاوت فکر کنید و به صبحانه به عنوان درمان یک بیماری نگاه کنید. از اینکه بگویید اشتها ندارم و میل و رغبتی به خوردن صبحانه ندارم را کنار بگذارید و توجه بیشتری به این وعده غذایی کنید. یک صبحانه سالم و ساده و خوشمزه می تواند نقش مهمی را در سلامت بدن ایفا نماید. صبحانه یک وعده غذایی مهم در سلامت بدن انسان است. ما در مجله اینترتی خبرنگاران چند نمونه صبحانه مفید و خوشمزه را به آموزش می گذاریم تا علاوه بر طعم خوب آن با ظاهری وسوسه انگیز شما را به سمت میل به صبحانه بکشیم.

17 پیشنهاد صبحانه مجذوب کننده و خوشمزه????????????

صبحانه سرد

1- صبحانه سرد معمولاً خوردن پنیر با گردو، کره و مربا یا کره پنیر است.

مواد لازم صبحانه سرد:
پنیر صبحانه250 گرم
پیازیک عدد
نان تست4 عدد
جعفری خرد شدهیک قاشق غذاخوری

ابتدا پنیر را در ظرفی بگذارید و با چنگال آن را فشار دهید تا کاملا له گردد، بعد پیاز پوست کنده شده را رنده کنید و به پنیر اضافه کنید و در آخر جعفری را اضافه نموده و با یک قاشق مخلوط کنید. سپس داخل نان تست را به مواد آغشته کنید و روی هم بگذارید . یک صبحانه لذیذ و خوشمزه خواهید داشت.

حال میریم سراغ صبحانه های گرم.

صبحانه گرم:

صبحانه گرم انواع نیمروها، املت های مجذوب کننده، عدسی و کله پاچه است.

2- املت توپر

این املت تایلندی از نظر طعم کمی شرین و تندی و شیرینی مواد داخل املت بسیار دلپذیر و خوش طعم و لذیذ خواهد شد.

مواد لازم املت توپر:
تخم مرغ زده شده4 عدد
نمکبه اندازه لازم
روغن مایع2 قاشق سوپ خوری
مواد داخل املت:
روغن مایع2 قاشق سوپخوری
پیاز کوچک1 عدد
سیر خرد شده2 حبه
گوشت چرخ نموده200 گرم
شکریک قاشق چایخوری
گوجه فرنگی خرد شده2 عدد
گشنیز خرد شدهیک قاشق غذاخوری
نمک و فلفلبه اندازه لازم
فلفل قرمز ریز شدهیک عدد

طرز درست کردن املت توپر:

در ابتدا تابه ای را انتخاب کنید اگر تفلون و نچسب باشد بهتر است. پیاز و سیر خرد شده را با در تابه بریزید و حرارت میانه را به مدت 3 الی 4 دقیقه یا تا زمانی که پیاز نرم گردد تفت دهید.

گوشت چرخ نموده را اضافه کنید و با پیاز تفت دهید و بمدت 8 الی 10 دقیقه تفت داده تا سرخ و کمی قهوه ای گردد.

زمانی که گوشت کمی برشته شد نمک و فلفل، شکر و گوجه فرنگی را به آن اضافه کنید. حرارت اجاق گاز را کم کنید و اجازه دهید گوشت با آب گوجه فرنگی پخته و مخلوط و غلیظ گردد. گشنیز و فلفل قرمز را اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس آن را از روی حرارت بردارید و در ظرف را بگذارید تا گوشت گرم بماند. برای تهیه املت، تخم مرغ ها را در ظرف گودی بشکنید و به اندازه کافی به آن نک اضافه کنید.

روغن را در تابه نچسبی داغ کنید. نیمی از مخلوط تخم مرغ ها در روغن داغ بریزید و بلافاصله تابه را برگردانید تا تخم مرغ به صورت لایه نازکی روی سطح تابه قرار بگیرد. اجازه دهید تخم مرغ ها به صورت لایه نازکی روی سطح تابه قرار بگیرد.

تخم مرغ ها را روی حرارت میانه اجاق گاز با در بسته قرار دهید تا زیر آن رنگ طلایی به خود بگیرد. سپس نیمی از مخلوط گوشت را در مرکز لایه تخم مرغ بریزید و لبه های آن را با استفاده از قاشق و چنگال روی گوشت تا کنید تا به صورت یک بقچه مربع شکل در آید.

املت پیچیده شده را در ظرفی مناسب برای سرو غذا منتقل کنید و این مراحل را با به جامانده تخم مرغ و مخلوط گوشت تکرار کنید.

3- املت اسفناج

املت اسفناج یک املت خوشمزه و مقوی است.

مواد لازم املت اسفناج
تخم مرغ2 عدد
اسفناج خرد شدهیک پیمانه
پنیر پیتزای رنده شدهیک و نیم پیمانه
پودر پیاز یا پیاز سرخ شدهیک چهارم قاشق چایخوری
جوز هندییک هشتم قاشق چایخوری
نمک و فلفلبه اندازه لازم
روغنبه اندازه لازم

طرز درست کردن املت اسفناج:

ابتدا تخم مرغ، اسفناجو پنیر پیتزا را در ظرفی بریزید، همه مواد را با هم مخلوط کنید. پودر پیاز، جوز هندی، نمک و فلفل را به مواد اضافه کنید. تابه ای را آماده نموده و اندازهی روغن میاع درآن بریزید و خوب داغ کنید. بعد از داغ شدن تابه مایه املت را در آن بریزیدو با حرارت میانه به مدت چهار دقیقه بپزید. سپس آن را برگردانیدو دو سه دقیقه دیگر زمان دهید تا سرخ گردد. شعله گاز را کم کنید و املت را چند دقیقه دیگر بپزید و همراه با سایر سبزیجات سرو کنید. صبحانه کامل و مقوی.

4- املت ایتالیایی(فریتاتا)

یک صبحانه عالی و خوشمزه با قارچ و مرغ که هم در فر و هم بدون فر می توانید درست کنید.

مواد لازم املت ایتالیایی
سینه مرغنصف یک عدد
روغن1 قاشق غذاخوری
قارچ200 گرم
سیب زمینی2 عدد
گوجه فرنگی1 الی دو عدد
پیاز درشت1 عدد
تخم مرغ 3 عدد
ذرت3 قاشق غذاخوری
نمک و ادویه دلخواه (فلفل، زردچوبه، آویشن)به اندازه لازم
پنیر پیتزابه اندازه لازم

1- ابتدا مرغ را به همراه آب و پیاز بگذارید تا بپزد.

2- سیب زمینی را نگینی و سرخ کنید.

3- پیاز را سرخ کنید و قارچ را به همراه گوجه فرنگی و ذرت به پیاز اضافه کنید.

4- تخم مرغ را بزنید وبه مواد اضافه کنید.

برای مشاهده کامل طرز تهیه املت ایتالیایی به همراه نکات و عکس های مرحله به مرحله اینجا کلیک کنید.

5- نان تخم مرغی

پنج عدد نان تست لازم هست در اینجا داخل نان تست ها دایره وار جدا کنید. ماهی تابه ای را روی حرارت گاز بگذارید و داخل آن را با کره چرب کنید.

نان های تو خالی را در داخل تابه نچسب بچینید. قبل از این کار تخم مرغها را درون کاسه بشکنید و نمک و فلفل اضافه کنید و با یک چنگال خوب بزنید. بعد از زدن تخم مرغها آن را وسط نان تست درون تابه قرار دهید. تا حدی که نانها پر گردد و تمام سطح نان تست را بگیرد. زمانی که کمی خود را گرفت آن را برگردانید تا طرف دیگر آن هم طلایی گردد. حالا قسمت دایره ای را که از نان تست جدا کردید کنار تست ها داخل بشقاب بگذارید.

6- عدسی

یک صبحانه مقوی و خوشمزه که می توانید شب درست نموده و صبحانه میل کنید. برای تهیه این صبحانه به عدس، سیر و پیاز به همراه رب گوجه فرنگی و سیب زمینی احتیاج دارید.

عدس2پیمانه
سیب زمینی1عدد
نمک و فلفل و زرد چوبهبه اندازه لازم
روغن1 قاشق غذا خوری
رب2 قاشق غذاخوری
پیاز و سیر1 عدد

عدس را از قبل به مدت 2 ساعت خیس نموده و بگذارید تا نفخ آن کاملاً از بین برود. پیاز و سیر را خرد کنید و با روغن سرخ کنید تا و ادویه ها را به آن اضافه کنید. برای ادامه طرز تهیه عدسی لعابدار اینجا کلیک کنید.

7- کله پاچه

در ایران به هنگام سحر کله پاچه بسیار مرسوم ایت. کله پاچه را در منزل نیز می توانید درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

مواد لازم برای کله پاچه:
کله پاچه1 دست کامل
پیاز4 عدد میانه
نخود100 گرم
سیر4 تا 5 حبه
زردچوبهنصف قاشق چای خوری
چوب دارچینیک تکه
نمک و فلفل سیاهبه اندازه لازم

برای کله پاچه تمیز کردن اصولی آن بسیار مهم است. یک قابلمه را آب کنید و بگذارید تا جوش بیاید. کله را در رون آب جوش بیاندازید تا موهای آن سست گردد. با چاقو یا دست موهای کله را بکنید و به جامانده موها را بر روی اجاق گاز اسموکت کنید تا کاملاً از بین برود.

در ادامه برای طرز تهیه کله پاچه خوشمزه در منزل مانند طباخی ها اینجا کلیک کنید.

8- حلیم

یکی از برترین و مقوی ترین صبحانه هایی که صبح می توانید درست نموده و بخورید حلیم است. حلیم به دلیل مواد مغذی که دارد شما را ساعت ها سیر نگه داشته و کل روزتان با انرژی خواهید بود. در طرز تهیه حلیم از جوانه گندم استفاده می گردد. به همراه این جوانه مقوی از گوشت بوقلمون یا گوشت گوسفندی کنید. گندمهای پوست کنده را از قبل در حدود 8 الی 9 ساعت کاملاً خیسانده تا نرم گردد و به راحتی پخته و له شوند. اگر گندم ها خیس شده باشد حلیم سریع تر پخته می گردد. زیرا پخت حلیم به طورمعمول با خیساندن گندم پوست کنده در حدود 4 الی 5 ساعت طول می کشد.

گوشت بوقلمون را با آب و پیاز که به 4 قسمت تقسیم نموده اید با زردچوبه و نمک بپزید. بعد از پختن گوشت بوقلمون را کاملاً ریش ریش کنید به طوری که استخوانی همراه آن نباشد.

برای ادامه طرز تهیه حلیم خوشمزه و کشدار اینجا کلیک کنید.

9- پنکیک پفکی با عسل

در تهیه پنکیک پفکی دو روش را می توانید امتحان کنید.

مواد لازم پنکیک پفکی:
شیرنصف پیمانه
سرکه سفیدیک قاشق غذاخوری
آردیک پیمانه
شکر3 قاشق غذاخوری
بکینگ پودریک قاشق چایخوری
نمکیک دوم قاشق چایخوری
پودر وانیل یا دارچینیک سوم قاشق چایخوری
تخم مرغیک عدد
کره آب شدهدو قاشق غذاخوری
عسلبه اندازه لازم

طرز درست کردن پنکیک پفکی:

ابتدا آرد، شکر، بکینگ پودر،نمک،و وانیل یا دارچین را داخل کاسه ای بریزید و با هم مخلوط کنید. سپس سرکه را داخل شیر بریزید و اجازه دهید حدود 15 دقیقه به همان حالت بماند. سرکه باعث بریده شدن شیر خواهد شد.

تخم مرغ ها را داخل ظرفی شکسته و با یک همزن یا چنگال هم بزنید. بعد کره را داخل ظرفی بریزیدو روی حرارت کم آب کنید بعد داخل تخم مرغها بریزید و خوب هم بزنید.

در این مرحله شیر و سرکه را به مخلوط تخم مرغ و کره اضافه کنید و مجداا هم بزنید. بعد مواد پودری را اضافه کنید اما بطور آهسته و کم کم تا آرد به حالت گلوله گلوه نگردد.

بعد از اینکه همه مواد مخلوط و یکدست شد نیم ساعت در هوای محیط استراحت دهید. ماهیتابه را آماده کنید و روی حرارت قرار دهید و زیر شعله گاز را کم و زمانی که تابه گرم شد تابه را چرب کنید.

با ملاقه از مواد در تابه بریزید و با آرامش و بدون عجله یک طرف پنکیک را آماده و طرف دیگر آن را هم برگردانید تا طلایی گردد بعد داخل ظرف مورد نظر بریزید و روی آن را با عسل میل کنید.

برای طرز تهیه پنکیک اینجا کلیک کنید.

10- نوع دیگر پنکیک پفکی(پنکیک ژاپنی):

نوع دیگر پنکیک پفکی با مواد زیر درست می گردد.

تخم مرغ3 عدد
روغن مایعنصف پیمانه(یا کره 80 گرم)
وانیلیک چهارم قاشق چایخوری
آرد یک و نیم پیمانه
نشاسته ذرتنصف پیمانه
بکینگ پودر2 قاشق چایخوری
شیردو سوم پیمانه
شکرنصف پیمانه

1- زرده و سفیده تخم مرغ رو از هم جدا می کنیم و سفیده تخم مرغ رو با همزن می زنیم تا حجمش دو برابر و سفید رنگ بشه و کاملا فرم بگیره بعد نصف شکر رو کم کم به سفیده تخم مرغ اضافه می کنیم و دوباره با همزن میزنیم تا فرم بگیره.

2- تو یه ظرف دیگه زرده های تخم مرغ و وانیل و نصف دیگر شکر رو با همزن می زنیم تا کرم رنگ و کشدار و حجیم بشه و بعد روغن رو اضافه می کنیم و در حد مخلوط شدن هم میزنیم.

سپس شیر ولرم را به مواد اضافه می کنیم. برای ادامه طرز تهیه پنکیک پفکی(پنکیک ژاپنی) اینجا کلیک کنید.

11- کرپ فرانسوی

یک صبحانه خوشمزه به همراه چای و در کنار مربا و عسل میل می گردد.

مواد لازم کرپ فرانسوی:
تخم مرغ1 عدد
آرد1 لیوان
شیریک و نیم لیوان
شکر2 قاشق غذاخوری
روغن مایع2 قاشق غذاخوری
وانیلیک چهارم قاشق چایخوری

تخم مرغ و شکر و وانیل رو با همزن میزنیم تا کاملا کف کنه و کرم رنگ بشه بعد روغن مایع رو اضافه می کنیم و دوباره هم میزنیم. شیر رو اضافه می کنیم و در حد مخلوط شدن هم میزنیم. در آخر آرد الک شده رو اضافه میکنیم و مخلوط میکنیم.

برای مشاهده طرز تهیه کرپ شیرین فرانسوی به همراه نکات کلیدی اینجا کلیک کنید.

12- فرنچ تست (نان تست فرانسوی)

یکی از دسرها و صبحانه های پر هوادار برای صبحانه فرنچ تست است که بیشتر کافه ها در منو واقع شده است. ما در اینجا طرز تهیه خانگی فرنچ تست را به شما آموزش خواهیم داد.

مواد لازم فرنچ تست:
نان تست 6 تا 8 عدد
شیر یک پیمانه
تخم مرغدو عدد
شکر قهوه ای یا سفید 3 یا 4 قاشق غذاخوری
کره50 گرم
دارچین 1/2 قاشق غذاخوری
وانیل1/4 قاشق چای خوری
عسل یا سیروپ برای سرو فرنچ تست

برای تهره فرنچ تست تخم مرغ ها را در ظرفی بشکنید و وانیل رت به آن اضافه کنید. وقتی مواد کاملاً ترکیب شد، شیر را به آن اضافه کنید. شکر قهوه ای و دارچین را به هم اضافه کنید. نمک را نیز به مواد اضافه کنید. برای ادامه ی طرز تهیه فرنچ تست اینجا کلیک کنید.

13- املت دنور

یکی از املت های مقوی و خوشمزه که بسیار آسان هم درست می گردد، املت دنور است. برای طرز تهیه این املت به مواد زیر احتیاج داریم:

مواد لازم املت دنور:
تخم مرغ3 عدد
شیر3 قاشق غذا خوری
فلفل دلمه اینصف یک عدد
گوجه فرنگینصف یک عدد
ژامبون گوشت یا مرغ3-4 ورق
ذرت کنسروی2 قاشق غذاخوری
قارچ درشت4 عدد
پیاز کوچک1 عدد
پنیر پیتزا4 ورق
نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، آویشنبه اندازه لازم
آبلیمو1 قاشق چایخوری

1- برای درست کردن مواد داخلی املت یک عدد پیاز کوچیک رو نگینی خرد کنید و با یک قاشق روغن تفت بدین تا سبک و طلایی بشه

قارچ های شسته شده رو ورقه ای خرد کنید و بعد از طلایی شدن پیاز ها داخل تابه بریزین.

2- و هم بزنید و حرارت رو بالا ببرید تا قارچ ها کمتر آب بندازن و سیاه نشن و یک قاشق چایخوری آبلیمو روی قارچ ها بریزین تا رنگ شون تیره نشه مواد رو هم بزنید تا قارچ ها کاملا بپزن و آبشون کشیده بشه بعد حرارت رو پایین بیارین و گوجه نگینی خرد شده و فلفل دلمه ای خرد شده و ذرت رو اضافه کنید و مخلوط کنید و اجازه بدین کمی با هم بپزن و اندازهی نمک و آویشن هم اضافه کنید.

3- بعد از روی حرارت بردارین و کمی که از دما افتاد ژامبون خرد شده و در صورت دلخواه یک قاشق جعفری خرد شده اضافه کنید.

برای ادامه مطلب طرز تهیه املت دنور اینجا کلیک کنید.

14- نان سوخاری

نان سوخاری به دلیل شیرینی و ماندگاری بالایی که دارد برای صبحانه به همراه مربا و عسل و خامه صبحانه مناسب است. برای طرز تهیه نان سوخاری به مواد زیر احتیاج داریم:

مواد لازم نان سوخاری
شکر250 گرم
تخم مرغ6 عدد
روغن مایع150 گرم
آب گرم100 گرم
نمکنصف قاشق مربا خوری
آبلیمو ترش1 قاشق غذاخوری
آرد1 کیلو
خمیر مایه100 گرم

1- ابتدا خمیر مایه را داخل یک لیوان بریزید و اندازهی آب نسبتا ولرم به آن اضافه کنید و با یک قاشق هم بزنید تا به خورد آب رود و کناری بگذارید تا به عمل آید و پف کند، اگر سه قاشق آرد به آن اضافه کنید بهتر به عمل می آید. در ظرفی جدا تخم مرغ، شکر، نمک، روغن مایع و آبلیموی تازه را بریزید و خوب مخلوط کنید.

2- در این مرحله آرد را آهسته آهسته به مواد اضافه کنید. در آخر مایه خمیر به عمل آمده را به مواد و آرد اضافه و خوب مخلوط کنید و روی آن را با پارچه بپوشانید. و کناری بگذارید تا خمیر به عمل آید و به اصطلاح حجیم گردد.

3- بعد از دو ساعت خمیر پف خواهد نمود و از نظر حجم دو برابر خواهد شد. خمیر را داخل سینی پهن کنید و بمدت یک ربع ورز دهید.

برای ادامه طرز تهیه نان سوخاری اینجا کلیک کنید.

15- کیک صبحانه

یکی از چیزهای خوشمزه ای که برای صبحانه می توانید درست کنید، کیک صبحانه است که با درست کردن آن لذت یک صبحانه دلچسب و خاص را در کنار خانواده تجربه می کنید. کیک صبحانه یک کیک انگلیسی است که به راحتی درست می گردد. برای طرز تهیه کیک صبحانه به مواد زیر احتیاج دازید:

مواد لازم جهت تهیه کیک صبحانه:
کره 100 گرم
پنیر خامه ای 100 گرم
تخم مرغ 3 عدد
شکر3/4 پیمانه
شیر150 میلی لیتر
آرد 200 گرم
بکینگ پودر1 قاشق چایخوری
وانیل 1/2 قاشق چایخوری
کنجد یا بادامبه مقدار لازم
  1. از قبل فر را روشن کنید و کره و پنیر خامه ای را با هم مخلوط کنید.
  2. شکر را به مواد اضافه کنید. یک دقیقه بزنید تا شکر کاملا به خورد مواد برود.
  3. یکی از تخم مرغ ها را به مواد اضافه کنید و کاملا با مواد به هم بزنید.
  4. سپس دو تخم مرغ باقی ماده را اضافه کنید. وانیل را بریزید.
  5. شیر را به مواد اضافه کنید.

برای ادامه مطلب طرز تهیه کیک صبحانه اینجا کلیک کنید.

16- املت اسفناج و پنیر

املت یک صبحانه خوشمزه و مقوی است که به روش های مختلف درست می گردد. در اینجا طرز تهیه املت اسفناج و پنیر را به روشی ساده و آسان به شما اموزش می دهیم. برای طرز تهیه این املت به مواد زیر احتیاج داریم:

مواد مورد احتیاج برای املت اسفناج و پنیر:
پنیر موزارلایک و نیم پیمانه
اسفناجپنج پیمانه
تخم مرغشش عدد
پودر سیرنصف قاشق چایخوری
پودر پیازیک قاشق غذاخوری
جعفری خشکیک قاشق غذاخوری
فلفل سیاهنصف قاشق چای خوری
نمکبه اندازه دلخواه
  • ابتدا داخل ماهیتابه یک قاشق روغن می ریزیم . سپس اسفناج ها را اضافه می کنیم و 5 تا 6 دقیقه تفت می دهیم.
  • سپس بعد از کشیده شدن آب اسفناج، اجازه می دهیم تا مواد سرد گردد.
  • یک ظرف مناسب قرار دادن در فر باشد انتخاب می کنیم، سطح آن را با یک برس روغنی ظرف را چرب می کنیم.
  • اسفناج های سرد شده را که از قبل تفت داده بودید را داخل ظرف می ریزیم.
  • روی سطح اسفناج یک و نیم پیمانه پنیر موزارلا می پاشیم و سپس روی پنیر یک قاشق چای خوری پودر پیاز اضافه می کنیم.

برای ادامه طرز تهیه املت اسفناج و پنیر بر روی لینک کلیک کنید.

17- کروسان

کروسان به یکی از نان های پرهوادار در جهان تبدیل شده است که می توانید با تهیه این شیرینی خوشمزه فرانسوی همراه با چای یک صبحانه دلچسب داشته باشید.در این بخش قصد داریم به طرز تهیه این نان محبوب به همراه فوت و فن های پخت آن بپردازیم.

برای طرز تهیه کروسان مواد زیر ضروری است:

مواد مورد احتیاج برای تهیه کروسان
تخم مرغ 1 عدد
شکر 2 قاشق غذاخوری
آرد 3 پیمانه
آب گرم سه چهارم پیمانه
خمیرمایه فوری یک و نیم قاشق چایخوری
روغن مایع 1 قاشق غذاخوری
نمک نصف قاشق غذاخوری
اسانس وانیل نصف قاشق چایخوری
شیرخشک یک چهارم پیمانه

مرحله اول: آماده کردن خمیرمایه

ابتدا در یک ظرف درب دار مناسب سه چهارم پیمانه آب گرم، 2 قاشق غذاخوری شکر و 1 عدد تخم مرغ را می ریزیم و با همزن دستی مواد را مخلوط و یکدست می کنیم، سپس یک دوم پیمانه آرد و یک و نیم قاشق چایخوری خمیر مایه را اضافه و با همزن دستی مخلوط می کنیم و درب ظرف را قرار داده و به مدت 10 دقیقه اجازه می دهیم که استراحت کند.

مرحله دوم : مخلوط کردن مواد کروسان

بعد از گذشت 10 دقیقه درب ظرف را برداشته و به آن دو پیمانه و نیم آرد، نصف قاشق غذاخوری نمک، یک چهارم پیمانه شیرخشک، نصف قاشق چایخوری اسانس وانیل و 1 قاشق غذاخوری روغن مایع را به موادمان (آب، شکر، مایه خمیر، تخم مرغ) اضافه و مخلوط می کنیم.

برای ادامه طرز تهیه کروسان بر روی لینک کلیک کنید.

اگر به آشپزی علاقه دارید، به دیگر غذاهای سنتی و فرنگی سایت سری بزنید.

منبع: اُکالا

به "17 پیشنهاد صبحانه مجذوب کننده و خوشمزه????????????" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 پیشنهاد صبحانه مجذوب کننده و خوشمزه????????????"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید