تزیین آجیل عید نوروز برای عروس و مهمانی

به گزارش وبلاگ ریاضیات، تزیین آجیل عید نوروز برای عروس از رسم های دیرینه است.برای تزیین آجیل عید نوروز می توانید از ظروف سنتی و چوبی با روبان های رنگی بهره ببرید.

تزیین آجیل عید نوروز برای عروس و مهمانی

سرویس خانه داری - یکی از رسومات ایرانیان برای زوج های جوان عیدی بردن است. در این مراسم معمولا خانواده داماد به تزیین هدایای مخصوص عید و همچنین تزیین شیرینی و آجیل عید نوروز می پردازند و آن ها را به خانه عروس می برند. تزیین کردن از آن دست هنرهایی است که علاوه بر حوصله به ذوق و خلاقیت هم احتیاج دارد. اگر برای این کار فرصت زیادی ندارید نگران نباشید زیرا ما در این بخش از مجله اینترنتی وبلاگ ریاضیات مدل های بسیار زیبایی برای تزیین آجیل عید نوروز قرار داده ایم که می توانید از آن ها ایده بگیرید.

تزئین آجیل شب عید برای عروس خانم ها باید با دقت و ظرافت خاصی صورت بگیرد چراکه شاید هرگز در زندگی دیگر این فرصت پیش نیاید که برای عروس خانم عیدی ببرید و این تنها برای یک بار اتفاق بیفتد ، بنابراین باید تمام سلیقه خود را به کار ببندید تا زیباترین تزیین آجیل عید نوروز را برای عروس خانم تان داشته باشید.

ایده هایی برای تزیین آجیل عید نوروز

معمولا آجیل عید نوروز مخلوطی از انواع تخمه ها ، فندق ، پسته ، کشمش ، نخودچی ، بادام و گردو می باشد اما هر کسی با توجه به سلیقه خود می تواند بعضی از آن ها را حذف کند. برای تزیین آجیل عید نوروز برای عروس خانم ها باید از طرح های زیبا یاری بگیرید. طرح گل و همچنین طرح های بته جقه همانند تصاویر زیر برای این کار بسیار مناسب هستند. البته قبل از اینکه برای تزیین کردن این دانه های خوشمزه دست به کار شوید باید ظرف زیبا و ماسبی برای آن انتخاب کنید. ظروف سفالی با طرح های سنتی می توانند زیبایی کار شما رو دو چندان نمایند.

ایده برای پذیرایی عید؛ سال جاری، خلاقانه پذیرایی کنید!

استفاده از ظروف شیشه ای مثل انواع جام ها و یا حباب های بلوری هم برای این کار توصیه می شوند و نمای زیبایی دارند. می توانید از روبان های رنگی و یا گل های خشک هم برای تزیین ظروف شیشه ای بهره ببرید.استفاده از چوب و وسایل چوبی در هدیه دادن همیشه حس خوبی را به فرد گیرنده منتقل می نماید. این امر برای تزیین آجیل هم صدق می نماید. پیشنهاد ما استفاده از سبدهای چوبی و فانتزی است.یک ایده خوب ترکیب آجیل عید نوروز با شکلات است. با این کار یک تیر و دو نشان زده اید. پیشنهاد ما برای زیبایی و جذابیت بیشتر استفاده از شکلات های طرح دار و رنگی است.

امیدواریم از این مدل های زیبا برای تزیین آجیل عید نوروز استفاده نموده باشید و بتوانید آجیل عید مخصوص عروس را به بهترین شکل ممکن تزیین نموده و خاطره خوبی در یادها باقی گذارید.

منبع: setare.com

به "تزیین آجیل عید نوروز برای عروس و مهمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین آجیل عید نوروز برای عروس و مهمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید