خوشمزه ترین دونات های فیلادلفیا

به گزارش وبلاگ ریاضیات، دونات یک شاخص فرهنگی است. یک نماد گرد از خوشی و لذت بی حد. شیرینی پزی ها و رستوران های فیلادلفیا انواع خوراکی های شیرین که با طعم های غافلگیرکننده آغشته می شوند می پزند. در خصوص دونات باید بگوییم که این شیرینی در سال های اخیر شکل پرستیدنی به خود گرفت و آن از زمان افتتاح مرکز دونات که شیرینی های هوس انگیز و جوجه سوخاری را در پایگاه مختلفی برای مردم سرو می کرد درحالیکه شیرینی فروشی های قدیمی تر نوع عالی و برشته تر را می پزند.

خوشمزه ترین دونات های فیلادلفیا

در فهرست زیر تعدادی از این فروشگاه ها که دونات و شیرینی های شبیه دونات را می پزند معرفی می کنیم تا هامر سیمپسون Homer Simpson(شخصیت کارتونی) درون شما بیدار گردد.

دونات فدرال

نشانی: خیابان دوم جنوبی شماره 1219، خیابان سانسوم شماره 1632، خیابان سانسوم شماره 3428، خیابان هفتم شمالی شماره 701، بزرگراه سیتیزنز بانک شماره یک.

فیلادلفیا در یک مبارزه قابل ذکر قلمروی دونات خورهای حرفه ای است و دونات فدرال اعتبار خود را در این نبرد با دو ویژگی محکم نموده است: دونات و جوجه سوخاری. تنوع مزه ها باعث شده است تا محلی ها و گردشگران، سختی راه و سفر را به جان بخرند و به این مکان بیایند (در پنج نقطه از شهر: پنسپورت Pennsport، ریتن هاوس، یونیورسیتی سیتی، نورترن لیبرتیز Northern Liberties و سیتیزنز بانک پارک). از دونات های تازه و داغ تا سرخ شده و آغشته به شکر همراه با انواع شرینی هایی که می توانید همراه با طعم های موجود در ظرف چرخنده آنها را میل کنید از طعم دونات ژله ای یا کره بادام زمینی تند غافل نشوید.

هدیه ویژه: به تازگی ازدواج نموده اید؟ دونات فدرال برای شما یک کیک چند طبقه از دونات برای روز جشن می سازد.

دونات بیلیر

نشانی: Beiler- خیابان دوازدهم شمالی شماره 51

این شیرینی فروشی واقع در فروشگاه ریدینگ ترمینال، دونات های خانگی هلندی بی نظیری می پزد. بیش از چهل نوع متنوع از دونات ها در ویترین خودنمایی می نمایند که شامل دونات دست ساز، دونات با پوشش بیکن و تکه های سیب می گردد و پیشنهاد می کنیم برای یک پیاده روی طولانی همراه با یک پاکت پر دونات آماده شوید.

دونات فرانگللی

نشانی: خیابان ریتنر غربی شماره 847

شیرینی فروشی فرانگللی از سال 1947 در جنوب فیلادلفیا به فروش دونات های تازه و شیرینی های روزانه سنتی مشغول است. فرانگللی هرروز صبح بیش از پانصد دونات لعاب دار و مغزدار را برای فروش آماده می نماید. شعبه دیگر فرانگللی به سرو بستنی-دونات یا دونات های پرشده با بستنی و خامه کانولی و شکلات چیپسی می پردازد.

دونات سوزی جو

نشانی: خیابان چهارم شرقی شماره 49، بریجپورت/ بخش غربی محله آلمانی ها شماره 205، شرق نوریتون/ جاده لویس شمالی شماره 301، لیمریک

نخستین بار در سال 1955 در شهرستان مونتگومری افتتاح شد. این مغازه دونات های خانگی با طعمی به یاد ماندنی می پزد. هر تکه دونات یک دلار قیمت دارد(هر صد دونات 8.99 دلار) و شامل طعم های متنوعی مثل دونات کره بادام زمینی و کرمی و یا دونات بستنی می گردد. بیشتر شعبه های این دونات فروشی در ساعات بعد از ظهر بسته هستند پس مراقب باشید سر وقت برای دریافت سهمتان آنجا باشید.

دونات و همبرگر PYT

نشانی: خیابان هانکوک شمالی شماره 1050

خوشمزه و رویایی دو ویژگی مهم همبرگرهای پی.وای.تی است. این مغازه به دلیل سبک خاص و سفارش های محدود به شهرت رسیده است. همین معروفیت باعث شده تا دونات ها جایگزین همبرگرها شوند و ترکیب دونات همبرگر روی میز مشتری برود. ساندویچی که با پیاز سرخ شده، استیک پنیری همراه با دونات لعاب دار سرو می گردد.

منبع: هاتوایر

به "خوشمزه ترین دونات های فیلادلفیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشمزه ترین دونات های فیلادلفیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید