نجاتیان: حتی یک کشتی گیر هم مخالف برگزاری لیگ نیست

به گزارش وبلاگ ریاضیات، نفر اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در سال 98 گفت: قرارداد های ما مثل فوتبالیست ها و والیبالیست ها زیاد نیست که یک سال هم قید آن را بزنیم و مسئله ای برایمان پیش نیاید.

نجاتیان: حتی یک کشتی گیر هم مخالف برگزاری لیگ نیست

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ریاضیات، اسماعیل نجاتیان، آزادکار وزن 97 کیلوگرم که برای لیگ بیستم با تیم دریاچه ارومیه قرارداد امضا نموده، اعتقاد دارد حتی یک نفر از کشتی گیران هم مخالف برگزاری لیگ برتر نیست.

نفر اول مسابقات قهرمانی کشور سال 98 در گفت و گو با سایت سازمان لیگ گفت: این روزها به صورت انفرادی تمرین می کنم و منتظر آغاز لیگ هستم. نه تنها من بلکه همه کشتی گیران تمرینات خود را دنبال می نمایند که این خطر بیشتری برایشان دارد تا اینکه در یک محیط سالم و تحت نظر که فدراسیون مهیا می نماید، تمریناتشان را برگزار نمایند. تنها منبع درآمدی کشتی گیران همین لیگ است. ضمناً قراردادهای ما مثل فوتبالیست ها و والیبالیست ها زیاد نیست که یک سال هم قید آن را بزنیم و مسئله ای برایمان پیش نیاید.

وی اضافه نمود: مگر تفاوت فوتبال با کشتی چیست که مانع برگزاری لیگ کشتی شده اند؟ کشتی هم می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی لیگ خوبی داشته باشد. از کشتی گیران مثل فوتبالیست ها تست گرفته می گردد و مسئله ای وجود نخواهد داشت. اگر بخواهیم به هوای اینکه کرونا وجود دارد کشتی را تعطیل کنیم، حالاحالاها باید این تعطیلی ادامه دار باشد. با این شرایط کشتی آسیب می بیند و در نهایت ورزش ایران ضرر می نماید چون کشتی همواره امید اول برای کسب مدال المپیک بوده و هست.

نجاتیان در سرانجام گفت: شرایط مالی کشتی گیران اصلا خوب نیست چون اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند. همه کشتی گیران موافق برگزاری لیگ هستند. حتی اگر یک کشتی گیر هم بود که می گفت لیگ برگزار نگردد، من دیگر حرفی نمی زنم. هر سال نهایتا 10 نفر به مسابقات جهانی می فرایند و 2، 3 نفر مدال می گیرند که پاداش آن ها هم دیر پرداخت می گردد. بقیه کشتی گیران تنها منبع درآمدشان از همین لیگ است. حتی آمریکا هم تصمیم گرفته مسابقات انتخابی اش را برگزار کند؛ اما ما در برگزاری لیگ هم مشکل داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نجاتیان: حتی یک کشتی گیر هم مخالف برگزاری لیگ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتیان: حتی یک کشتی گیر هم مخالف برگزاری لیگ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید