خبرنگاران صالحی امیری: باید از ورزش های مدال آور حمایت ویژه داشته باشیم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، تهران- خبرنگاران- رییس کمیته ملی المپیک گفت: باید از ورزش هایی که به تغییر صندلی ما در ورزش دنیا یاری می نمایند، حمایت ویژه کنیم.

خبرنگاران صالحی امیری: باید از ورزش های مدال آور حمایت ویژه داشته باشیم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سید رضا صالحی امیری در خاتمه لیگ قایقرانی در جمع وبلاگ ریاضیات گفت: ابتدا باید ایام مبعث را به ملت ایران تبریک بگویم. امیدوارم در ایام عید مبعث و نوروز خطر ویروس کرونا از شر ملت ایران برطرف گردد و شادکامی و نشاط را در جامعه ببینیم.

وی اضافه نمود: در این مدت اتفاقات خوبی در قایقرانی با حضور علیرضا سهرابیان رخ داد. او از جنس این ورزش است و مجموعه قایقرانی کل کشور نسبت به حضور او استقبال خوبی کردند او به همین خاطر توانست انسجام خوبی را در مجموعه قایقرانی ایجاد کند و شایسته تقدیر است. سهرابیان با برنامه حرکت می نماید و از کارهای احساسی و لحظه ای پرهیز می نماید. برنامه و نگاه این فدراسیون نوید آینده خوبی را به ما می دهد. من باور دارم در آینده نه چندان دور در آسیا و حتی مسابقات دنیای و حتی المپیکی این ورزش خواهد درخشید.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: قایقرانی ورزشی پر هزینه است. امکانات و اردوهای آن پر هزینه است. ما در حد توان مان یاری کردیم اما سهرابیان پیروز شد با یاری ارگان های مختلف مانند شرکت ها، کارخانه ها و حتی دانشگاه ها ظرفیت خوبی را ایجاد کند. لیگ پر شوری را در قایقرانی شاهد بودیم. 6 تیم که 3 تیم زنان و مردان بودند در رقابتی تنگاتنگ درخشیدند.

صالحی امیری افزود: باید سرمایه گذاری بیشتری روی این ورزش صورت بگیرد. چرا که می تواند پر مدال بشد. فدراسیونی مانند شمشیر بازی، دوومیدانی، شنا و شیرجه، تیراندازی و قایقرانی می توانند صندلی ورزش ما را در آسیا و دنیا تغییر دهند. باید استراتژی جدیدی را برای حمایت از این تیم های پر مدال که بتوانند صندلی مان را تغییر دهند، در نظر بگیریم.

وی در خصوص آخرین شرایط برطرف تعلیق فدراسیون جودو افزود: در خصوص جودو اجازه دهید ما در فضای فعلی با ثبات و آرامش حرکت کنیم. باید منتظر عکس العمل فدراسیون دنیای باشیم. آنچه که در فضای فعلی به عنوان یک پیروزیت تلقی شد این بود که فدراسیون جودو جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کرد. این یک قدم رو به جلو بود اما باید از هر نوع رفتار شتابزده در جودو پرهیز کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صالحی امیری: باید از ورزش های مدال آور حمایت ویژه داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صالحی امیری: باید از ورزش های مدال آور حمایت ویژه داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید