منصوریان: مقابل استقلال فوق العاده کار کردیم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از عملکرد بازیکنانش در بازی با استقلال تمجید کرد.

منصوریان: مقابل استقلال فوق العاده کار کردیم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر اظهارکرد: در نیمه اول خیلی زود به خواسته مان رسیدیم. ما روی ضربه ایستگاهی که ریکانی زد و روی کرنر کار نموده بودیم. بخشی از تیم استقلال قبلا در کادر من بودند و می دانند ما روی ضربه ایستگاهی خیلی کار می کنیم. بازی به نظر من با کیفیت بود.

وی اعلام کرد: بعد از گل طبیعی بود که عقب نشینی کنیم و از گل مان دفاع کنیم. یکی دو بازیکن ما بدر حین بازی کمی مصدم شدند که البته با همان مصدومیت به کار ادامه دادند اما شروین بزرگ مجبور شد از بازی خارج گردد. از امیری هم خیلی راضی هستم و خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از شانسی که در نیمه اول به استقلال دادیم و گلی که دریافت کردیم، در نیمه دوم با دو، سه تغییر به خصوص در سمت راست، ادامه دادیم. ما دو، سه مصدوم داریم و با وجود این که به جعفری احتیاج داشتیم، سعی کردیم از مصدوم هایمان استفاده نکنیم.

وی مطرح کرد: وقتی شکل بازی مان تغییر کرد، وارد بازی مالکانه شدیم. بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و در رختکن به بازیکنانم گفتم اگر در موقعیت سه به دو یا چهار به دو هستید، اگر می توانید گل بزنید، گلزنی کنید زیرا استقلال و پرسپولیس شانس زیادی به شما نمی دهند. ما در چندین صحنه می توانستیم خیلی راحت به گل برسیم، حتی در دقایق 90، 80 و 86. بازیکنان ما فوق العاده کار کردند.

منصوریان اعلام کرد: ما با ریتمی که به بازی دادیم، بازی را کنترل کردیم و اگر بخواهم عادلانه صحبت کنم، بعد از گلمان، نیمه اول برای استقلال بود و نیمه دوم از آن ما بود. باید در بخش تمام نمایندگی زحمت بکشیم.

وی درباره داوری هم مطرح کرد: برایم حساس شده بود که ببینم آقای اکبریان چگونه از تونل مذاب رد می گردد. یاری های اکبریان امروز همسو با توپ حرکت می کردند و خود داور هم به صحنه ها نزدیک بود. من خودم را درگیر مواردی که ذهنم را جابجا کند، نمی کنم. من با این داور برده ام، باخته ام و مساوی داشته ام. من وقت برای نقد داوران نمی گذارم. سال گذشته این کار را کردم و ضرر آن شامل خودم و تیمم شد. امروز روی آقای اکبریان و تیم داوری حساس بودم و به نظرم خیلی خوب داوری کردند. امروز داور پنج، شش آوانتاژ و سه، چهار ادامه بازی خیلی خوب هم روی یامگا و امین قنامی نژاد داد. صحنه های مشکوک به پنالتی را ندیدم چون استنباط من این بود که در محوطه جریمه برخورد شدیدی نبود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مطرح کرد: به بازیکنانم گفتم که سقف فوتبال ما خیلی کوتاه است و به این نیز اعتقاد دارم. جعفر سلمانی دو سال پیش در نفت بود و سال جاری در استقلال است و پیش از این نیز برای شش ماه لژیونر شد. از جنس سلمانی شاید 10 نفر در تیم ما باشند. سقفی نداریم که بگوییم این تیم از تیم دیگر برتر است. تنها سقفی که فوتبال ما دارد بحث اقتصادی است. بازیکنان ما در زمین، چیزی به نام این که امروز پول نگرفته ایم یا نه، ندارند. در تیم مان بازیکنان بزرگی به نام طالب ریکانی، بغلانی، تهامی، خالدی، حکیم نصاری و طیبی داریم که این نفرات تیم ما را سفت نگه داشته اند.

وی ادامه داد: تفاوت کیفیت لیگ در مبالغ است. ما از سه هفته تونل های سخت پرسپولیس، گل گهر و استقلال رد شدیم. اشتباهات داوری هم سهوی اتفاق می افتد. آن توپی که در بازی با پرسپولیس زیر طاق دروازه ما خورد، بعد از بازی دیدم که گل شد اما داور چطور می تواند تشخیص دهد؟ ضمن این که فضای مجازی در کشور ما فضای بیماری است و وقتی به بازیکن بزرگ دنیا مثل مسی توهین می نمایند و او می گوید فکر می کردم سوغات ایران فقط فرش، زعفران و پسته است، برای ما خیلی بد است و به خودمان هم جفای کامل است. من به تیمم افتخار می کنم و اگر کمی خوش شانس بودیم، استقلال را می بردیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا تیمش بالاخره در آبادان می برد؟ گفت: هنوز سه امتیاز در آبادان دشت ننموده ایم و اصلا راضی نیستم اما از کیفیت بازی بازیکنانم راضی ام. ما هم بدشانسیم و هم بی دقت و به نظرم بیشتر بی دقت هستیم و بهانه بدشانسی را نمی آورم. ان شاءالله به سه امتیازهای مختلف در آبادان می رسیم.

وی اعلام کرد: ما در طول هفته های گذشته برای بازی پرسپولیس و گل گهر، کار روانی کردیم و کار تاکتیکی مان کمتر بود. باید به بازیکنان بگوییم که سقف فوتبال در ایران کوتاه است و باور نمایند فوتبالیست های بزرگی هستند. طالب هنوز هم جوان است و امروز دو، سه پاس طلایی داد. در یک بازی بزرگ شما شانس سه بار تک به تک شدن را ندارید. یک بازیکن استقلال ریسک نمی کرد، عقب زمینشان را خالی کند و خیلی منتظر بودیم سیاوش یزدانی دست به یک کار انتحاری بزند و خط دفاع را خالی کند اما تا آخر بازی همان جا ماند.

منصوریان در خاتمه با بیان این که به بازیکنانش افتخار می نماید، گفت: منابع اقتصادی ما بسیار پایین است ولی عزت نفس مان با عزت نفس شهرمان یکی است وافتخار می کنیم که امروز در آبادان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منصوریان: مقابل استقلال فوق العاده کار کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: مقابل استقلال فوق العاده کار کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید