خبرنگاران خروج مرغ از خراسان جنوبی به علت تفاوت قیمت در استان های همجوار

به گزارش وبلاگ ریاضیات، بیرجند - خبرنگاران - معاون بازرسی و حمایت از مصرف نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: مشاهده شده بعضی سودجویان به علت تفاوت قیمت بالاتر در استان های همجوار اقدام به جمع آوری مرغ و خروج از استان می نمایند.

خبرنگاران خروج مرغ از خراسان جنوبی به علت تفاوت قیمت در استان های همجوار

علی تهوری روز یکشنبه از شناسایی و معرفی 29 متخلف تازه در حوزه فراوری و عرضه مرغ گوشتی به تعزیرات حکومتی اطلاع داد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده فروش مرغ در حجم عمده در واحدهای خرده فروشی مراتب را به سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نمایند تا ضمن پیگیری با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

تهوری گفت: با توجه به تشدید نظارت ها و در راستای سهولت و دسترسی هم استانی ها به مرغ گرم بعلاوه نظارت بر چرخه فراوری و عرضه مرغ در سطح بازار، براساس آنالیز های اجرا شده به وسیله کارشناسان سازمان صمت، 29 واحد فراوریی دیگر با تخلف عرضه خارج از شبکه 429 تن و 764 کیلوگرم مرغ زنده شناسایی و پرونده تخلف به ارزش 60 میلیارد و 487 میلیون و 992 هزار و 400 ریال برای عاملان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ضمن اخطار به کسانی که بخواهند دستورالعمل های قانونی و مصوبات تنظیم بازار را نادیده بگیرند گفت: با اخلالگران و سودجویان در شبکه توزیع کالاهای اساسی برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل طی یک ماه گذشته در مجموع تا روز جاری 50 پرونده تخلف به ارزش 130 میلیارد و 428 میلیون و 109 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خروج مرغ از خراسان جنوبی به علت تفاوت قیمت در استان های همجوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خروج مرغ از خراسان جنوبی به علت تفاوت قیمت در استان های همجوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید