حضرت علی اصغر(ع)، والپیپر و تصاویر پروفایل ویژه روز هفتم محرم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، روز هفتم ماه محرم به نام حضرت علی اصغر(ع) نام گذاری شده است که به همین مناسبت مجموعه ای از والپیپرهای ویژه این روز را برایتان گردآوری نموده ایم.

حضرت علی اصغر(ع)، والپیپر و تصاویر پروفایل ویژه روز هفتم محرم

به گزارش خبرنگار، حضرت علی اصغر(ع) فرزند کوچک امام حسین(ع) و حضرت رباب دختر امرءالقیس است که با تیر سه شعبه حرمله بن کاهل اسدی به شهادت رسید. مصیبت علی اصغر(ع) برای حسین(ع) جان فرسا بود چنان که گریست و به خداوند عرض کرد: خدایا خودت میان ما و این قوم داوری کن. آنان ما را فرا خواندند تا کمک نمایند ولی برای کشتن ما کمر بسته اند. در این لحظه ندایی از آسمان رسید که: ای حسین(ع) در اندیشه اصغر(ع) مباش، هم اکنون دایه ای در بهشت برای شیر دادن به او آماده است. شب هفتم، شب رضاست. حسین(ع) بهترین الگوی پایداری و رضایت است. او پس از تحمل شهادت همه یاران و جوانانش، کودک شیرخوار خود را به میدان آورد. هنگامی که علی اصغر نیز فدا شد بر قضای الهی گردن نهاد و خطاب به خداوند گفت: ای خدا! چون تو این صحنه ها را می بینی تحمل این مصیبت ها بر من آسان می گردد.

حضرت قاسم بن الحسن(ع) /والپیپر و تصاویر پروفایل ویژه روز ششم محرم

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)، مجموعه ای از جدیدترین تصاویر پروفایل مرتبط با روز هفتم ماه عزای حسینی را برای دوستداران و عاشقان آن حضرت (ع) آماده نموده ایم که در ادامه آن ها را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضرت علی اصغر(ع)، والپیپر و تصاویر پروفایل ویژه روز هفتم محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضرت علی اصغر(ع)، والپیپر و تصاویر پروفایل ویژه روز هفتم محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید