جریمه 71 هزار یورویی چلسی و مالمو، محرومیت سخت برای دیناموکیف

به گزارش وبلاگ ریاضیات، کمیته انضباطی یوفا سه تیم اروپایی را به دلیل تخلف تماشاگران شان در بازی های لیگ اروپا با جرایم متفاوتی روبرو کرد.

جریمه 71 هزار یورویی چلسی و مالمو، محرومیت سخت برای دیناموکیف

به گزارش وبلاگ ریاضیات و به نقل از سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، کمیته انضباطی یوفا تیم فوتبال چلسی انگلیس را به دلیل رفتارهای تماشاگرانش در بازی خارج از خانه برابر تیم مالموی سوئد 13 هزار یورو جریمه نقدی کرد. تیم سوئدی نیز به دلیل مشابهی به پرداخت 58 هزار یورو جریمه محکوم شد.

کمیته انضباطی یوفا تیم فوتبال دینامو کیف اوکراین را نیز به دلیل تخلف تماشاگرانش در بازی برابر المپیاکوس یونان به بستن بخشی از استادیوم خانگی خود در یکی از بازی های رقابت های باشگاهی اروپا محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، طرفداران تیم دینامو کیف اوکراین در بازی برابر المپیاکوس یونان مرتکب تخلف هایی شامل پرتاب اشیای مختلف به درون زمین، استفاده از مواد آتش زا، مسدود کردن سکوهای استادیوم و هجوم به سمت زمین بازی شدند. تیم دینامو کیف اوکراین در بازی بعدی باشگاهی اروپا باید علاوه بر بستن بخشی از سکوهای استادیوم خود به روی تماشاگران بنری با عنوان بازی برابر و درج لوگوی فیفا نصب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جریمه 71 هزار یورویی چلسی و مالمو، محرومیت سخت برای دیناموکیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 71 هزار یورویی چلسی و مالمو، محرومیت سخت برای دیناموکیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید