کیانی: هادی نوروزی را تشویق می نمایند، چند دقیقه بعد به قلعه نویی می گویند مافیا!، فوتبال شده فحاشی، دیگر هیچ لذتی نمی بریم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، مهدی کیانی، هافبک سپاهان با انتقاد از فضایی که این روزها در استادیوم های ایران ایجاد شده است، گفت: فوتبال به فحاشی و بی احترامی خلاصه شده و هیچ لذتی از این فوتبال نمی بریم.

کیانی: هادی نوروزی را تشویق می نمایند، چند دقیقه بعد به قلعه نویی می گویند مافیا!، فوتبال شده فحاشی، دیگر هیچ لذتی نمی بریم

مهدی کیانی که سال جاری یکی از بازیکنان تأثیرگذار سپاهان بوده است در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ریاضیات، در خصوص بازی پرحاشیه پرسپولیس - سپاهان، شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر، فضای ملتهب استادیوم های ایران و ... به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می آید:

وبلاگ ریاضیات: آیا تساوی برابر پرسپولیس برای شما راضی نماینده بود؟

با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم باید این بازی را می بردیم. هدف ما برد بود و مساوی نمی تواند برای ما راضی نماینده باشد. ما تنها تیمی بودیم که در استادیوم آزادی به پرسپولیس موقعیت ندادیم و حتی چند فرصت هم داشتیم که متأسفانه به هدر رفت. در بازی های بزرگ همواره باید از کمترین فرصت ها نهایت استفاده را ببرید، در غیر این صورت به هدف تان نمی رسید. البته این را هم باید گفت که بازی برابر تیمی مثل پرسپولیس در استادیوم آزادی برای هیچ تیمی آسان نیست.

وبلاگ ریاضیات: چرا بازی اینقدر پُربرخورد و خشن بود؟

به هرحال این بازی حساسیت های خاص خودش را داشت و هر دو تیم دنبال برد بودند.

وبلاگ ریاضیات: خیلی ها معتقدند پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد ...

خب، پرسپولیس چند امتیاز با تیم های پایین تر از خودش فاصله دارد و طبیعی است که خیلی ها این تیم را شانس اول بدانند، اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و تمامی تیم ها شانس دارند. ما هم کوشش می کنیم تا در سه بازی پایانی بهترین نتایج را بگیریم.

وبلاگ ریاضیات: نظرت در خصوص مشاجره بیرانوند و کی روش چیست؟

باور کنید وقتی در زمین مسابقه بودم، این صحنه را ندیدم و بعد از بازی فیلمش را دیدم. با دیدن این فیلم ناراحت شدم. معتقدم بازیکنان باید در زمین طوری رفتار نمایند که حاشیه ای به وجود نیاید. بیرانوند گلر بزرگی است و همشهری من است. او باید در زمین مسابقه بزرگی کند. وقتی بازیکنان در زمین با یکدیگر درگیر می شوند طبیعتاً جو استادیوم هم به هم می ریزد.

وبلاگ ریاضیات: فکر نمی کنی این اتفاقات، در بازی پرسپولیس و سپاهان که در جام حذفی برگزار خواهد شد، تأثیر خود را به شکل بدتری نشان می دهد؟

شاید این اتفاق رخ دهد. ریشه این اتفاقات برای همین بازی نیست و شما می بینید که از سال های گذشته چه مسائلی به وجود آمده است. متأسفانه چند سال پیش چشم آن سرباز مملکت نابینا شد و خیلی حاشیه های دیگر هم به وجود آمد. در همین بازی هم متأسفانه خیلی ها مصدوم شدند و یک نفر فوت کرد. واقعاً فوتبال به فحاشی و بی احترامی خلاصه شده است و دیگر هیچ لذتی از این فوتبال نمی بریم.

وبلاگ ریاضیات: در خصوص صحبت های سیاوش یزدانی چه صحبتی داری؟

سیاوش منظور خودش را بد رساند و امیدوارم کمیته انضباطی او را ببخشد. اگر هم قرار است جریمه ای در نظر گرفته گردد باید دوطرفه باشد و کمیته انضباطی باید همه چیز را ببیند.

وبلاگ ریاضیات: به نظر می رسد قلعه نویی هم به شدت از شعارهای طرفداران پرسپولیس ناراحت شده بود؟

قلعه نویی نیازی به تعریف من ندارد و معتقدم هر فردی که برای این فوتبال زحمت کشیده است باید احترامش حفظ گردد. متأسفانه فضای خوبی را در استادیو م ها نمی بینیم و این تأسف آور است. طرفداران پرسپولیس در دقیقه 24 هادی نوروزی را تشویق می نمایند، حتی منصور پورحیدری را هم تشویق می نمایند، عزیزانی که دست شان از جهان کوتاه است. آنها اما چند دقیقه بعد علیه قلعه نویی شعار می دهند و می گویند مافیا! ما نمی دانیم که در این فوتبال باید بخندیم یا گریه کنیم. خیلی چیزها به هم ریخته و درست هم نمی گردد. شما می بینید که در اروپا فرهنگ فوتبال چگونه است، ولی متأسفانه در ایران دنبال چیزهایی هستیم که خنده دار است. در استادیوم ها تمام طرفداران، مربیان، بازیکنان و ... از فوتبال لذت می برند، اما در ایران این طور نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کیانی: هادی نوروزی را تشویق می نمایند، چند دقیقه بعد به قلعه نویی می گویند مافیا!، فوتبال شده فحاشی، دیگر هیچ لذتی نمی بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: هادی نوروزی را تشویق می نمایند، چند دقیقه بعد به قلعه نویی می گویند مافیا!، فوتبال شده فحاشی، دیگر هیچ لذتی نمی بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید