اولین مجموعه از کتب انتشار یافته دانشگاه تبریز به صورت الکترونیکی منتشر شد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز گفت: اولین مجموعه از کتب انتشار یافته به وسیله انتشارات دانشگاه تبریز به صورت الکترونیکی منتشر و عرضه شد.

اولین مجموعه از کتب انتشار یافته دانشگاه تبریز به صورت الکترونیکی منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ریاضیات، رسول زوارقی، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز گفت: با عنایت به سیاست راهبردی حوزه نشر دانشگاه در راستای حرکت به سوی نشر الکترونیکی به موازات نشر چاپی، پس از الکترونیکی کردن و حذف کاغذ از فرایند تحویل و داوری آثار ارسالی برای نشر به وسیله انتشارات دانشگاه تبریز، دومین اقدام هم در این راستا صورت گرفت و اولین مجموعه از کتب انتشاریافته به وسیله انتشارات دانشگاه تبریز به صورت الکترونیکی منتشر و عرضه شد.

زوارقی اضافه کرد: بر اساس این ظرفیت، همگان امکان استفاده از محتوای این کتب به صورت الکترونیکی را در عین حفظ مالکیت فکری اثر در داخل و خارج از کشور خواهند داشت و از دانلود و تکثیر غیرمجاز آثار هم جلوگیری می گردد.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز توضیح داد: در اولین مرحله 19 اسم از این کتب در قالب الکترونیکی منتشرشده اند و انتشار تمام کتب دانشگاه تبریز به صورت الکترونیکی به تدریج صورت خواهد گرفت.

آدرس فروشگاه کتب الکترونیکی دانشگاه تبریز: https://fidibo.com/books/publisher

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولین مجموعه از کتب انتشار یافته دانشگاه تبریز به صورت الکترونیکی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مجموعه از کتب انتشار یافته دانشگاه تبریز به صورت الکترونیکی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید