افسانه جسور قفس توری بایرن در یک قدمی بازگشت به آلیانس آرنا

به گزارش وبلاگ ریاضیات، تهران- خبرنگاران- کارل هاینتس رومینگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ ضمن تایید عدم تمدید قرارداد خود پس از سال 2021 با این تیم، از الیور کان گلر افسانه ای باواریایی ها به عنوان جانشین خود نام برد.

افسانه جسور قفس توری بایرن در یک قدمی بازگشت به آلیانس آرنا

به گزارش وبلاگ ریاضیات، خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه نوشت: روزگاری تصور بایرن مونیخ بدون دروازه بان بد اخلاق و سرشار از اعتماد به نفسش یعنی الیور کان قابل تصور نبود.

خبر خوش برای طرفداران باواریایی ها این است که آن روزها در آستانه تکرار شدن است چرا که کان 49 ساله که مدت ها پیش از دنیای فوتبال خداحافظی نموده است، در حال آماده سازی خود برای نشستن روی کرسی مدیر اجرایی تیم محبوبش از سال 2021 است.

کارل هاینتس رومینگه مدیر اجرایی کنونی بایرن روز گذشته تایید کرد که وی قرارداد خود را پس از انقضا در سال 2021 تمدید نخواهد کرد و این بدان معنا است که گلر افسانه ای این تیم جایگزین وی خواهد شد.

رومینگه در این خصوص گفت: برنامه این است که اولی کان جانشین من شود؛ در واقع من این مسئولیت را برای وی آسان می کنم؛ با عقل هم جور در می آید، اولی باهوش است و باشگاه را به خوبی می شناسد.

کان در مدت 14 سال حضور در بایرن، 8 بار عنوان قهرمانی بوندسلیگا را فتح کرد، 6 بار جام حذفی را بالای سر برد و 2 بار هم لیگ قهرمانان را تصاحب کرد و شهرتی را به عنوان کاپیتانی پر انرژی، کله شق و البته با اراده برای خود دست و پا کرد.

او در فاصله سال های 1994 تا 2008، هم تیمی ها و حریفان را به یک اندازه به وحشت می انداخت و به یکی از پر افتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه بدل شد؛ اوج دوران فوتبالی وی به فینال لیگ قهرمانان سال 2001 مقابل والنسیا باز می شود؛ جایی که وی پیروز شد با مهار ضربات پنالتی بازیکناین همچون زلاتکو زوهاویچ، آمدو کاربونی و مائوریتسیو پیگرینی تک و تنها جام قهرمانی را برای باواریی ها به ارمغان آورد.

یک سال بعد، عملکرد خیره کننده کان تیم ملی کم ستاره آن روزهای آلمان را به فینال جام جهانی رساند و تنها یک اشتباه وی دست ژرمن ها را از جام کوتاه کرد تا برزیل قهرمان شود.

او با القاب غول و آتش فشان شناخته می شد و در باشگاه مظهر غرور، کمی بدنام و تشنه پیروزی شناخته می شود.

از نظر رومینگه، تلفیقی از خبرگی، آشنایی با بایرن و روحیه جنگندگی کان را به ایده آل ترین گزینه برای پست مدیر اجرایی بدل نموده است.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

به "افسانه جسور قفس توری بایرن در یک قدمی بازگشت به آلیانس آرنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسانه جسور قفس توری بایرن در یک قدمی بازگشت به آلیانس آرنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید