اجرای بیش از 540 کیلومتر شبکه گذاری گاز در کردستان

به گزارش وبلاگ ریاضیات، مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت:از ابتدای سال جاری بیش از 540 کیلومتر شبکه گذاری گاز در بخش شهری و روستایی اجرا شده است.

اجرای بیش از 540 کیلومتر شبکه گذاری گاز در کردستان

به گزارش وبلاگ ریاضیات از سنندج، احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: سال جاری بیش از 540 کیلومتر شبکه گذاری گاز در بخش شهری و روستایی استان اجرا شده است.

او مجموع شبکه های اجرا شده در بخش شهری و روستایی استان را از بدو تاسیس تا به امروز بیش از 12 هزار کیلومتر مطرح نمود و اضافه نمود: شرایط جغرافیایی و توپوگرافی استان کردستان با جا های دیگر کشور متفاوت بوده و تداوم گازرسانی به شهر ها و روستا های استان در سال های اخیر با وجود اعمال تحریم ها و فشار مالی فراوان نه تنها متوقف نشده بلکه با کوشش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور موثر شرکت های داخلی شتاب بیشتری گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: در حال حاضر 32 شهر با ضریب 100 درصد و یک هزار و 430 روستا با ضریب نفوذ 96.5 درصد تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

فعله گری اضافه نمود: در مجموع یک هزار و 596 روستای استان قابلیت گازرسانی دارند و براساس برنامه ریزی انجام گرفته، تا خاتمه سال جاری تمام روستا های بالای 20 خانوار از گاز طبیعی بهره مند می شوند.

او گفت: تمام پروژه هایی که در سال های 1398 و سال گذشته کلنگ زنی شده بود، همان سال به بهره برداری رسید که نشان از عزم دولت برای ارائه خدمت به مردم است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای بیش از 540 کیلومتر شبکه گذاری گاز در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 540 کیلومتر شبکه گذاری گاز در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید