ابهام در اعضای هیئت اجرایی شیراز، نامنویسی 209 نفر تا روز ششم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، خبرنگاران/فارس رئیس ستاد انتخابات و فرماندار شهرستان گفت: علی رغم ارسال اسامی اعضای هیئت اجرایی، اما اعضای این هیئت هنوز تایید نشده اند اگرچه فرمانداری بر موضع خود پافشاری کرده است.

ابهام در اعضای هیئت اجرایی شیراز، نامنویسی 209 نفر تا روز ششم

محمدرضا امیری جمعه 15 آذر در جمع وبلاگ ریاضیات گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری دارای یک هیئت اجرایی است و با توجه به اختلاف نظر میان فرماندار با سایر اعضا، لیست هیئت اجرایی به هیئت نظارت ارسال شد.

او افزود: هیئت نظارت با توجه به اینکه امضای دادستان استان در لیست ارسالی وجود نداشت لیست به فرمانداری شیراز بازگشت.

رئیس ستاد انتخابات شیراز در خصوص پاسخ هیئت نظارت درباره لیست هیئت اجرایی گفت: با توجه به پاسخی که هیئت نظارت داده و سخن امام (ره) که رای مردم حق الناس است، امیدوار هستیم این حق الناس بودن در تمام مراحل انتخابات رعایت شود.

امیری ادامه داد: از زمان دستور ابلاغیه انتخابات 5 روز فرصت برای تشکیل هیئت اجرایی زمان لازم است و روز گذشته چهاردهم آذرماه آخرین فرصت برای ارسال اسامی این هیئت بود.

او بیان کرد: دادستان مدعی شده باید خودشان لیست هیئت اجرایی را تعیین کنند که این موضوع خلاف قانون است و هیئت نظارت نیز لیست ارسالی فرماندار را نپذیرفته است.

فرماندار شیراز بیان کرد: اگر لیست مجدداً مورد پذیرش قرار نگیرد و 20 نفر از اعضای این لیست رای نیاورد باید اسامی به وزارت کشور ارسال شود.

رئیس ستاد انتخابات شیراز همچنین در خصوص روز ششم ثبت نام نیز گفت: در روز ششم 29 نفر به فرمانداری مراجعه کردند که از این تعداد 25 نفر آقا و یک نفر خانم بود.

وی افزود: طی شش روز گذشته نیز 209 نفر مراجعه کننده به فرمانداری وجود داشت که 185 نفر آقا و 24 نفر خانم را شامل می شد.

امیری ادامه داد: امروز نخستین روز از آغاز ثبت نام داوطلبین مجلس خبرگان رهبری بود که مراجعه کننده ای نداشتیم.

فرماندار شیراز گفت: فردا آخرین روز از ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و در خصوص تمدید مهلت هنوز چیزی از سوی وزارت کشور اعلام نشده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز همچنین از تشکیل هیئت اجرایی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان خبر داد و بیان نمود: 3 حوزه فرعی برای اقلیت ها داریم و هیئت های اجرایی زرتشتیان کلیمیان ارامنه امروز تشکیل دادیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابهام در اعضای هیئت اجرایی شیراز، نامنویسی 209 نفر تا روز ششم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در اعضای هیئت اجرایی شیراز، نامنویسی 209 نفر تا روز ششم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید