شروع ثبت نام وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی تهران

به گزارش وبلاگ ریاضیات، ثبت نام وام دانشجویان دوره های دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و دکتری تخصصی (Ph.D) در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع شد.

شروع ثبت نام وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی تهران

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ریاضیات، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فولادی، رئیس اداره رفاه و تعاون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و طبق دستورالعمل اجرایی صندوق، ثبت نام وام ضروری دستیاری در بازه زمانی 8 تا 24 دی ماه 1400 به وسیله پرتال دانشجویی به نشانی Portal.srd.ir انجام می گردد.

وی تاکید نمود: چنانچه دانشجویان در حال بازپرداخت بدهی در مقاطع قبل هستند، باید بازپرداخت ها به روز باشد، در غیر اینصورت از فهرست متقاضیان حذف خواهند شد.

رئیس اداره رفاه و تعاون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: دانشجویان می توانند برای اطلاع از شرایط دریافت وام و مقررات، دستورالعمل نحوه اعطای وام دستیاری را مطالعه نمایند.

وی توضیح داد: مبلغ وام دستیاری 200 میلیون ریال بوده و بدون احتیاج به تعهد محضری و به وسیله بانک عامل پرداخت خواهد شد. بعلاوه، دانشجویانی که در نوبت های قبل، از این وام استفاده نموده اند نیز می توانند دوباره ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع ثبت نام وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید