27 نقض آتش بس توسط تروریست ها در سه استان سوریه

به گزارش وبلاگ ریاضیات، وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد، گروه های غیرقانونی مسلح طی 24 ساعت اخیر 27 بار آتش بس را در این کشور نقض کردند.

27 نقض آتش بس توسط تروریست ها در سه استان سوریه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ریاضیات، در ادامه اطلاع رسانی مقام های روسیه درباره وضعیت سوریه و آتش بس در این کشور، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه از نقض 27 باره آتش بس در سوریه توسط گروه های غیرقانونی مسلح در یک روز خبر داده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گفت که تنها طی 24 ساعت، گروه های غیرقانونی مسلح 27 بار آتش بس را نقض کردند.

این وزارتخانه اضافه نمود: طرف روسی در کمیسیون مشترک روسیه- ترکیه در حال بررسی مسائل مرتبط با نقض آتش بس (در سوریه) است. ما 27 بار شلیک (و نقض آتش بس) را ثبت کرده ایم: هشت مورد در استان لاذقیه، پنج مورد در ادلب، هشت مورد در حلب و شش مورد در حما.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه در حالی که مسکو 27 بار نقض آتش بس در سوریه را طی 24 ساعت گذشته ثبت کرده است، ترکیه مدعی شده که 12 مورد نقض آتش بس اجرا شده است.

دهم مرداد ماه گذشته، رسانه های سوری از موافقت مشروط ارتش سوریه با آتش بس موقت در استان ادلب خبر دادند اما چند روز بعد فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با تاکید بر نقض عهد ترکیه، از سرگیری عملیات نظامی در استان ادلب را گفت.

در این بیانیه تصریح شده بود: ادامه اقدام ترکیه در اجازه دادن به آلت دست هایش مثل گروه های تروریستی مستقر در ادلب برای انجام دادن حملات و تجاوزهایشان، ثابت می کند که آنکارا، شیوه خرابکارانه اش و نادیده دریافت تعهداتش در توافق سوچی [با مسکو] درباره منطقه ادلب را ادامه می دهد و همین امر سبب شده که تروریست ها مواضع خود را مستحکم کنند (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "27 نقض آتش بس توسط تروریست ها در سه استان سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 نقض آتش بس توسط تروریست ها در سه استان سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید