پروازهای سلام ایر به تهران از اوایل ژوئن برقرار می گردد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، آغاز پروازهای سلام ایر به تهران

سلام ایر، نخستین ایرلاین ارزان قیمت عمان از برقرای سه مقصد پروازی جدید اطلاع داد. این سه پرواز شامل سه راستا پروازی تهران، استانبول و ترابزون ترکیه خواهد بود. این طرح در راستای توسعه شبکه پروازی سلام ایر در فصل تابستان سال جاری عملی خواهد شد. پروازهای سلام ایر به تهران که پس از پروازهای سلام ایر به شیراز، دومین راستا پروازی این ایرلاین به ایران خواهد بود، در تاریخ 9 ژوئن 2019 برقرار خواهد شد.

پروازهای سلام ایر به تهران از اوایل ژوئن برقرار می گردد

پروازهای سلام ایر به تهران سه روز در هفته خواهد بود که در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه انجام خواهد شد. همچنین پروازهای این ایرلاین به استانبول دو روز در هفته و به فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول خواهد بود که از تاریخ 3 جولای 2019 انجام خواهد شد.

کاپیتان محمد احمد مدیر عامل سلام ایر گفت: این ایرلاین قصد راه اندازی سه جهت پروازی جدید را دارد که اجرای این طرح این ایرلاین را قادر خواهد ساخت تا با توسعه شبکه پروازی خود در قالب قیمت های رقابتی که خواسته بسیاری از مسافران است، گزینه های استثنایی برای سفر در اختیار مسافران قرار دهد. چرا که تهران با جاذبه های باستانی و گردشگری خود مثل بازار بزرگ، برج آزادی، موزه ملی ایران و کاخ گلستان، مقصد محبوبی برای بسیاری از گردشگران است. شهرهای استانبول و ترابزون نیز در طول فصل تابستان میزبان بسیاری از گردشگران خواهند بود.

همچنین او اضافه نمود: سلام ایر در جستجوی مهیا کردن تجربه سفری قابل اطمینان، انعطاف پذیر و راحت همراه با مجموعه کاملی از خدمات برای مسافران است تا به روند اضافه نمودن جهتهای جدید میان عمان و کشورهای دوست ادامه دهد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سلام ایر هواپیمای جدیدی با نام ایرباس A320neo را نیز به تازگی به ناوگان خود اضافه نموده و همین امر سلام ایر را به اولین ایرلاینی تبدیل نموده که در خاورمیانه از این مدل هواپیمای مدرن و با کارایی بالا استفاده می نماید.

این حرکت در راستای کوشش های بی سرانجام این شرکت هواپیمایی برای تقویت ناوگان هوایی آن اجرا شده و با ارائه خدماتی که مقارن با انتظارات و نیازهای مشتریان است، شبکه مقاصد پروازی این ایرلاین را گسترده تر خواهد نمود.

https://www.flytoday.ir/blog/%D8%A7%D9%85%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D9%85/

منبع: فلای تودی

به "پروازهای سلام ایر به تهران از اوایل ژوئن برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای سلام ایر به تهران از اوایل ژوئن برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید