هادی: حق خودم و کشتی ایران را از المپیک می گیرم، فینال جهانی فقط باعث حسرتم شد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، دارنده مدال برنز سنگین وزن کشتی آزاد دنیا گفت: به مردم قول می دهم که تمام توانم را در این مدت به کار بگیرم تا حق خودم و کشتی ایران را از المپیک بگیرم.

هادی: حق خودم و کشتی ایران را از المپیک می گیرم، فینال جهانی فقط باعث حسرتم شد

پرویز هادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ریاضیات در خصوص وضعیت جسمانی اش گفت: دوره فیزیوتراپی را تقریبا پشت سر گذاشته ام و کم کم تمرین وزنه و هوازی را آغاز خواهم کرد. با تیم بازار بزرگ هم برای شرکت در لیگ برتر قرارداد بستم. این خیلی خوب است که آنها کنار کشتی هستند چرا که کشتی گیر منبع درآمد دیگری ندارد.

وی تاکید نمود: هدف من المپیک 2020 توکیو است. دبیر هم در این مدت تماس می گرفت و پیگیر احوالم بود. او پیش از جهانی هم به من گفت اگر دنبال قرعه باشی که با توجه به وضعیت مصدومیت از ناحیه کمر شاید یک مدال در قزاقستان بگیری اما ممکن است المپیک را از دست بدهی، در حالی که قطعا مدال المپیک ارزش بیشتری دارد. او خواست که المپیک را بیشتر مد نظر قرار دهم. در خصوص لیگ هم رئیس فدراسیون وضعیت کمرم را پرسید و تاکید می کرد که بیشتر نگاهم به المپیک باشد و اگر کمرم خوب نشده وارد لیگ نشوم. به او اطمینان خاطر دادم حضورم در لیگ مسئله ای برایم ایجاد نمی کند.

هادی که در اردوی پایانی به دلیل مصدومیت از حضور در مسابقات جهانی منصرف شد، اعلام نمود: تمام هم و غم من این است که خوش رنگ ترین مدال را در المپیک بگیرم. به همه مردم عزیز قول می دهم که تمام توانم را در این مدت به کار بگیرم تا حق خودم و کشتی ایران را از المپیک بگیرم. مردم از این موضوع مطمئن باشند.

سنگین وزن مدعی تیم ملی آزاد در خصوص مسابقات جهانی نورسلطان گفت: کشتی ها را با حسرت دیدم. می توانستم در این جهانی مدال بگیرم. کشتی فینال بین پتریاشویلی و طاها آکگول بیشتر باعث حسرتم شد. با این سطح کشتی که از آنها دیدم، مطمئن بودم اگر با آن آمادگی ای که یک هفته پیش از انتخابی تیم ملی داشتم، به قزاقستان می رفتم به راحتی اول می شدم. دیگر این صحبت ها فایده ای ندارد، من جهانی را از دست دادم و حالا باید به فکر المپیک باشم. خودم باید اول سهمیه المپیک را بگیرم و بعد هم به فکر مدال المپیک باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هادی: حق خودم و کشتی ایران را از المپیک می گیرم، فینال جهانی فقط باعث حسرتم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی: حق خودم و کشتی ایران را از المپیک می گیرم، فینال جهانی فقط باعث حسرتم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید