سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در مازندران

به گزارش وبلاگ ریاضیات، 175 بیمار کرونایی جدید شبانه روز گذشته در مازندران بستری شدند.

سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در مازندران

به گزارش خبرنگار از ،175 بیمار کرونایی جدید شبانه روز گذشته در بیمارستان های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و 188 بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 24 ساعت گذشته 161 بیمار جدید مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و 172 نفر هم ترخیص شدند.

او با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 328 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند اضافه کرد: 261 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها به سر می برند.

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش 14 بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در 4 بیمارستان زیرمجموعه ین دانشگاه گفت: در این مدت 16 بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های بابل را 304 نفر اظهار داشت و اضافه کرد: 53 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل استفاده از ماسک، شستن مکرر دست ها، حضور نیافتن در تجمعات، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از سفر های غیرضروری را در پیشگیری از ابتلا به کووید 19 موثر دانست.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید