سخت ترین آزمون مهاجمان پرسپولیس در لیگ ایران

به گزارش وبلاگ ریاضیات، پرسپولیس با درخشش مهاجمانش در لیگ قهرمانان آسیا بهترین خط حمله را از آن خود کرد و در کنار استقلال 14 گل به رقبا زدند، اما بعضی معتقد بودند این رکورد به دلیل مدافعان ضعیف حریفان پرسپولیس به دست آمده است، اما حالا در لیگ برتر و اولین بازی، توانایی این مهاجمان برابر تیمی محک خواهد خورد که 5 بازی متوالی دروازه اش باز نشده است.

سخت ترین آزمون مهاجمان پرسپولیس در لیگ ایران

پرسپولیس درحالی باید به مصاف سپاهان برود که رقیب اصفهانی با یک بازی بیشتر در صدر جدول قرار گرفته و به نوعی این ملاقات مهمترین بازی برای معین قهرمان لیگ برتر به حساب می آید.

سپاهان شرایط ویژه ای را دارد و در نیم فصل دوم لیگ برتر مثل پرسپولیس نباخته است. سپاهانی ها در بازی های اخیر در خط دفاع مستحکم تر از همواره ظاهر شده و در نیم فصل دوم فقط یک گل در 6 بازی دریافت نموده اند. عملکرد دفاعی سپاهان که در 5 بازی اخیر لیگ برتر و جام حذفی گلی نخورده اند چالش اصلی خط حمله پرسپولیس است که باید راهی برای باز کردن دروازه این تیم پیدا نمایند.

پرسپولیس به هر سه امتیاز این بازی نیاز دارد تا ابتدا جای سپاهان را در صدر جدول بگیرد و در ادامه اجازه کاهش فاصله امتیار ها را به استقلال ندهد و این مهم در شرایطی ممکن خواهد شد که خط حمله پرسپولیس دروازه سپاهان را فرو بریزد و به رکورد گل نخوردن شاگردان نویدکیا سرانجام دهند.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "سخت ترین آزمون مهاجمان پرسپولیس در لیگ ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت ترین آزمون مهاجمان پرسپولیس در لیگ ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید