رویای سهراب را به هیچ وجه به جشنواره فجر نمی دهم، سنگین و رنگین کار خودم را می کنم!

به گزارش وبلاگ ریاضیات، کارگردان رویای سهراب گفت: فعلا که همه چیز بخاطر کرونا معلق است اما حتی اگر جشنواره جهانی فجر برپا شود فیلم رویای سهراب را به خبرنگارانن نخواهم داد. چینش فیلم و سیاست اینها از قبلش معین است.

رویای سهراب را به هیچ وجه به جشنواره فجر نمی دهم، سنگین و رنگین کار خودم را می کنم!

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ ریاضیات، شرایط پیش آماده برای کشورمان در پی شیوع کرونا به نحوی است که همه مراکز فرهنگی و هنری و تمام رویدادهای مرتبط با آن را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است.

خوشبختانه فعالین این حوزه تلاش می کنند در فضای مجازی و یا به اشکال مختلف، ساعاتی را برای تفریح مردم رقم بزنند. با این حال برخی رویدادهای اصلی کشورمان از جمله جشنواره جهانی فجر که اردیبهشت ماه برگزار می شد همچنان درحالت تعویق است.

در این راستا برخی فیلمسازان منتظرند بلکه شرایط برای اکران عمومی یا حضور تولیداتشان در جشنواره مهیا شود تا آثارشان را رونمایی کنند.

حتی اگر جشنواره جهانی فجر برپا شود فیلمم را به آن نمی دهم

علی قوی تن که فیلم سینمایی رویا سهراب را آماده اکران دارد در مصاحبه با خبرگزاری وبلاگ ریاضیات با استقبال از طرح های مختلفی که در شرایط کرونایی درحال انجام است، گفت: مردم نیاز به تفریح دارند خصوصا در این شرایط که امیدوارم هرچه زودتر به سمت بهبودی برود و جامعه کمی با سینما و غیره سرگرم شوند.

وی در ارتباط آخرین فیلم خود و احتمال حضور در جشنواره فجر مطرح نمود: فعلا که همه چیز درگیر بلای ناگهانی کروناست و جشنواره فجر هم مستثنا از این قاعده نیست. هرچند من رویای سهراب را به هیچ عنوان به این جشنواره نخواهم داد.

من فیلمساز مستقلی هستم که به این جناح ها وصل نیستم

وی افزود: دو سال است که فیلم را به این جشنواره نداده ام. چون دیگر اعتقادی به ساز و کار وبلاگ ریاضیاتن ندارم. این دوستان چند دوره است که از قبل دست به چینش فیلم ها می زنند و آنچه می خواهند را انتخاب می کنند. انگار دنبال سیاست خاصی هستند.

قوی تن تأکید کرد: من فیلمساز مستقلی هستم که به هیچ جناحی وصل نیستم بنابراین در بین اینها نیز جایی نخواهم داشت. پس بهتر است سنگین و رنگین گوشه ای از این سینما کار خود را بکنم.

گفتنی است؛ رویای سهراب روایت داستانی درباره اندیشه ها و نگاه سهراب سپهری به جامعه و اطراف خود است این فیلم کمتر به مسائل کلیشه ای پرداخته و در عین حال یک فضای شاعرانه و نوستالژیک دارد.

بهاره کیان افشار، مهدی سلطانی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، ابوالفضل میری، غزاله اکرمی، مینا جعفر زاده، محمد برسوزیان، فروغ امجدی، حسین محمدیان، حسن علیرضایی، داود خلیلی، شادی عزیزی، مرتضی مرتضایی، فاطمه کرمپور، مهرداد داوری، سمیه آقایی، ریحانه بابا رضایی بازیگران این پروژه هستند.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "رویای سهراب را به هیچ وجه به جشنواره فجر نمی دهم، سنگین و رنگین کار خودم را می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویای سهراب را به هیچ وجه به جشنواره فجر نمی دهم، سنگین و رنگین کار خودم را می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید