خبرنگاران سه میلیاردریال صرف تامین وسایل بهداشتی مدارس استان کرمان شد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، کرمان - خبرنگاران - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طی سال تحصیلی جاری تا به امروز حدود سه میلیاردریال ریال وسایل بهداشتی خریداری و در اختیار مدارس این استان قرار گرفته است .

خبرنگاران سه میلیاردریال صرف تامین وسایل بهداشتی مدارس استان کرمان شد

ماشالله میرزا حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ریاضیات اضافه نمود: آموزش های پیشگیرانه مختلف در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس و قبل از آن آنفلوآنزا به تناسب زمان توسط معلمان و بهداشتیاران سلامت در مدارس ارائه شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان موارد آموزشی و پیشگیرانه را در گروه های مجازی مختلف منتشر می کند شرح داد: به فرهنگیان توصیه شده آرامش روانی مدارس را حفظ کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سفیران سلامت توسط معلمان آموزش داده می شوند و در نهایت این افراد به سایر دانش آموزان در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا آموزش می دهند.

وی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در راستای مقابله با انتشار ویروس آنفلوآنزا در مدارس طی چند ماه گذشته اضافه نمود: موارد مراقبتی به گونه ای در مدارس اعمال شد که بدون اینکه مدرسه ای تعطیل شود اپیدمی چندانی از ویروس آنفلوآنزا در مدارس نداشتیم.

میرزاحسینی تاکید کرد: مقابله با ویروس کرونا از سه هفته قبل در مدارس استان کرمان آغاز شده و تا به امروز چهار دستور العمل به مدارس ارسال شد.

وی گفت: ارائه انواع آموزش ها در مدارس در حال انجام است و روز گذشته نیز آخرین دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدارس ارسال شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اضافه نمود: صابون مایع در 2 مرحله در مدارس توزیع شده و گروه هایی نیز کار بازدید از مدارس را دو روز در هفته بر عهده دارند.

وی به شستشوی مکرر سرویس های بهداشتی مدارس اشاره و تاکید کرد: تاکید شده اشیا در دسترس بیشتر دانش اموزان مانند دستگیره درها به طور مرتب ضدعفونی شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه میلیاردریال صرف تامین وسایل بهداشتی مدارس استان کرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه میلیاردریال صرف تامین وسایل بهداشتی مدارس استان کرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید