حضور در امتحانات فقط با ارائه کارت واکسن کرونا

به گزارش وبلاگ ریاضیات، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برای حضور در امتحانات، ارائه کارت واکسن کرونا یا تست پی سی آر منفی برای تمام دانش آموزان دوره متوسطه استان الزامی است.

حضور در امتحانات فقط با ارائه کارت واکسن کرونا

وبلاگ ریاضیات بیرجند- یکه خانی گفت: بیش از 70 هزار دانش آموز استان در طرح واکسیناسیون پیشگیری از کرونا قرار دارند که تا به امروز بیش از 90 درصد این دانش آموزان واکسینه شدند.

او اضافه نمود: تاکید آموزش و پرورش بر انجام واکسیناسیون جامعه هدف است، اما دانش آموزانی که به هر دلیلی نمی توانند واکسن دریافت نمایند باید آزمایش پی سی آر مبنی بر مبتلا نبودن به کرونا را قبل از شرکت در امتحانات ارایه نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سلامت دانش آموزان و معلمان در اولویت آموزش و پرورش است و در حال حاضر بعضی از این افراد نسبت به دریافت دز سوم واکسن کرونا هم اقدام نموده اند.

او گفت: تمام مراکز برگزاری امتحانات مجهز به تهویه است و رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر فاصله گذاری اجتماعی و ماسک با دقت نظارت می گردد.

یکه خوانی گفت: کلاس های حضوری در مقطع ابتدایی هم به صورت گروه بندی برگزار می گردد ، هیچگونه دغدغه ای نسبت به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در مدارس وجود ندارد.

خراسان جنوبی دارای 185 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور در امتحانات فقط با ارائه کارت واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در امتحانات فقط با ارائه کارت واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید