تورآشناسازی جاذبه های گردشگری قزوین برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، معاون گردشگری و سرمایه گذاری قزوین از برگزاری تور دو روزه آشناسازی جاذبه های گردشگری قزوین، ویژه فعالان گردشگری کشور در تاریخ هشتم و نهم تیر ماه اطلاع داد.

تورآشناسازی جاذبه های گردشگری قزوین برگزار می گردد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قزوین، نادر محمدی روز سه شنبه 3 تیر 1399 هدف از برگزاری تور را معرفی جاذبه ها و مسیرهای بکر گردشگری به منظور فراوری محتوا و افزایش ورود تورهای داخلی و خارجی به استان خواند وگفت: این تور با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرتی استان با حضور نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان، وبلاگ ریاضیات و عکاسان حوزه گردشگری و فعالان فضای مجازی در روزهای هشتم و نهم تیرماه برای آشنایی با جاذبه های گردشگری قزوین و شهرستان آوج برگزار خواهد شد.

او اضافه نمود: طی برنامه ریزی، میهمانان در روز اول برگزاری تور از آثارتاریخی و اماکن گردشگری شهر قزوین بازدید می نمایند و در روز دوم با جاذبه های گردشگری شهرستان آوج به عنوان مقصدی نو برای گردشگران آشنا خواهند شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری قزوین اضافه نمود: علاقه مندان به شرکت در این تور می توانند برای کسب اطلاعات لازم و ثبت نام به آدرس اینترنتی www.b2n.ir/QazvinFT مراجعه نمایند. پس از آنالیز رزومه، تجربه کاری و حرفه ای و میزان بازدید صفحات فعالان گردشگری و رسانه ای در فضای مجازی، تعداد 20 نفر از هر گروه انتخاب و مهمان قزوین خواهند شد.

او گفت: یکی از مهمترین و مؤثرترین شیوه های معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری هر منطقه به عنوان مقصد سفر، برگزاری تور آشناسازی یا فم تور است که امیدواریم با برگزاری این برنامه و تداوم آن بتوانیم گام مؤثری برای تثبیت صندلی قزوین به عنوان مقصد گردشگری برداریم.

منبع: میراث آریا

به "تورآشناسازی جاذبه های گردشگری قزوین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورآشناسازی جاذبه های گردشگری قزوین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید