بیشتر بازیکنان نفت مسجدسلیمان رزومه دار هستند ، تیم خوبی خواهیم شد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، خبرنگاران/خوزستان عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه تیم با پشتوانه نماینده شهرستان در اردوی تهران به سر می برد تا نفت به اسم یک تیم ریشه دار در لیگ برتر حفظ گردد، گفت: برخلاف سال گذشته که تیمی جوان و بی نام و نشان بودیم، سال جاری بیشتر بازیکنان مان شناخته شده و رزومه دار هستند.

بیشتر بازیکنان نفت مسجدسلیمان رزومه دار هستند ، تیم خوبی خواهیم شد

پیمان مولایی در گفت وگو با وبلاگ ریاضیات در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: تیم فصل گذشته مسائل خاص خود را داشت و با کوشش های نماینده شهرستان در آخرین لحظات، مجوز تیم برای حضور در لیگ بیستم صادر شد و در ادامه هم با توجه به مسائل موجود با پشتیبانی های نماینده وارد مسابقات شدیم و تیم توانست در لیگ برتر باقی بماند.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه مجوز حضور در لیگ برای تیم نفت مسجدسلیمان یک ساله بود، مجددا با پیگیری های نماینده به وسیله وزرای تازه نفت و ورزش در اولین اقدام موافقت های لازم برای کسب مجوز صادر شد و سپس هم با همکاری نماینده مسجدسلیمان و نمایندگان آبادان اقدامات برای یاری به تیم های نفتی خوزستان انجام و مقرر شد این یاری ها به وسیله وزارت ورزش و جوانان با پشتیبانی وزارت نفت انجام گردد.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: اکنون هم برای جذب بازیکن اقدامات لازم در حال اجرا است، ضمن اینکه تیم با پشتوانه نماینده مسجدسلیمان در اردوی تهران به سر می برد تا نفت به اسم یک تیم ریشه دار در لیگ برتر حفظ گردد و به اسم نماینده زاگرس نشینان و یکی از نمایندگان خوب استان خوزستان باشد. امیدوارم رسیدگی ها به تیم نفت تداوم داشته باشد تا جهت به خوبی طی گردد.

وی اعلام نمود: برای انتخاب سرمربی تیم هم با فراز و نشیب های بسیاری روبرو شدیم که در نهایت کمالوند از روز گذشته کار خود را در نفت شروع کرد و ما هم با توجه به فهرست بازیکنان مدنظر وی، اقدام به جذب بازیکن داشتیم. به نظرم نفت، تیم خوبی خواهد شد و برخلاف سال گذشته که تیمی جوان و بی نام و نشان بودیم، سال جاری بیشتر بازیکنان مان شناخته شده و رزومه دار هستند.

مولایی اعلام کرد: کمالوند سابقه زیادی در مربیگری دارد و ان شاءالله بار فنی اش به تیم نفت یاری کند تا صندلی خوبی در لیگ برتر کسب کنیم. البته فرصت کمی تا شروع لیگ داریم که در این مدت او باید کوشش کند بازیکنان را با همدیگر هماهنگ کند. ضمن اینکه ما هم در پی تکمیل تیم هستیم و البته از آن جا که سهمیه لیگ رجحان مان را جذب نموده ایم، در پی پرکردن خلاءهای تیم با جذب بازیکنان لیگ یکی و سایر بازیکنان هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیشتر بازیکنان نفت مسجدسلیمان رزومه دار هستند ، تیم خوبی خواهیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر بازیکنان نفت مسجدسلیمان رزومه دار هستند ، تیم خوبی خواهیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید