بدعهدی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در تکمیل استادیوم پارس

به گزارش وبلاگ ریاضیات، بیژن احمدپور در مورد آخرین شرایط فرایند آماده سازی استادیوم پارس در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: تنها مواردی که در راه آماده سازی استادیوم پارس به جای مانده همان بحث گیت های ورودی، سیستم صوتی و دوربین های مداربسته استادیوم است که در تعهد شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان است.

بدعهدی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در تکمیل استادیوم پارس

بیژن احمدپور اضافه کرد: با وجود آنکه 10 روز پیش معاون شرکت توسعه و تجهیز از استادیوم پارس بازدید کرد و جلساتی نیز برای تسریع در فرایند تکمیل استادیوم برگزار کردیم اما متأسفانه تا به امروز مزایده انتخاب پیمانکار نیز انجام نشده و شرکت توسعه و تجهیز در این زمینه کوتاهی نموده است.

رئیس دفتر فنی و مهندسی در ادامه بیان نمود: نصب گیت های ورودی، سیستم های صوتی و مداربسته بالغ بر 200 میلیارد ریال هزینه دارد که بر عهده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور نهاده شده است و از حدود اختیارات ما در اداره ورزش و جوانان استان فارس خارج است که در صورت سرعت بخشیدن به فرایند انتخاب پیمانکار و تکمیل این نواقص، استادیوم آماده بهره برداری خواهد بود.

احمدپور در خصوص شرایط چمن و صحبت هایی که در محافل ورزشی و فضای مجازی مبنی بر زرد شدن چمن تازه کشت شده استادیوم پارس وجود دارد بیان نمود: چمن استادیوم کاملاً سبز و آماده استفاده است و هیچگونه مسئله ای ندارد و این مطالبی که شنیده می گردد شایعه ای بیش نیست.

به گزارش وبلاگ ریاضیات، پس از صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر و لزوم داشتن یک استادیوم با کیفیت در شیراز برای میزبانی از مسابقات خانگی این تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، استادیوم پارس بدلیل نواقص فنی همانند نبود گیت های ورودی و سیستم های صوتی و تصویری و بعلاوه کیفیت بسیار پایین چمن آن، از تابستان گذشته در دست بازسازی و تعویض چمن نهاده شد و بازی های نماینده فارس در لیگ برتر تا به امروز در استادیوم حافظیه برگزار شده که چمن این استادیوم قدیمی نیز مورد انتقاد شدید بسیاری از مربیان لیگ رجحان واقع شده است.

در آخرین مورد، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی خواهان برگزاری بازی های خانگی این تیم در خارج از استان شد تا شاید مسئولان استان، این نقیصه بزرگ سخت افزاری فوتبال شیراز را جدی تر بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بدعهدی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در تکمیل استادیوم پارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدعهدی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در تکمیل استادیوم پارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید