ایمنی همگام با توسعه پیش رود

به گزارش وبلاگ ریاضیات، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش نشانی در چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری با اشاره به پیچیدگی های جوامع شهری بویژه کلان شهر تهران گفت: اصولا توسعه معطل ایمنی نمی ماند و این ما هستیم که باید خود را با سرعت توسعه برابر کنیم.

ایمنی همگام با توسعه پیش رود

به گزارش وبلاگ ریاضیات مهدی داوری، در این باره اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که از نظر ایمنی برای ما اهمیت دارد موضوع کالاها و ابزارهایی است که برای ایمنی ساختمان ها و سایر موارد و حتی آتش نشانی احتیاج داریم. به همین خاطر فراوریکنندگان و توزیع کنندگان نقش بسیار مهمی در فراوری کالاهای استاندارد و در نهایت ایمنی ساختمان ها و... دارند.

مدیر عامل آتش نشانی تهران در این مراسم که صبح امروز با حضور شمار زیادی از متخصصان و مهندسان و مسئولین شرکت های ایمنی و آتش نشانی و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان آتش نشانی تهران و شهرستان ها در سالن اجتماعات هتل المپیک تهران برگزار گردید، اضافه نمود: در حال حاضر اکثر تجهیزات آتش نشانی از کشورهای خارجی وارد و تامین می گردد که اگر حمایت های بیشتری از فراوریکنندگان داخلی صورت گیرد، قطعا با توجه به توانمندی هایی که در داخل کشور وجود دارد، می توان انتظار داشت که تجهیزات و کالاهای استاندارد در داخل فراوری گردد.

وی معرفی کالاهای ایمنی برای مردم را بسیار مهم دانست و گفت: اگر به مردم ضرورت اهمیت وسایل و تجهیزات ایمنی مثلا نصب ددکتورها در منازل را که برای آشکارسازی نشت گاز خطرناک منوکسید کربن مورد استفاده قرار می گیرد، گفته و آموزش داده گردد، یقینابه ضرورت آن پی برده و بکار خواهند گرفت و این باعث می گردد که آمار آسیب های جسمی و خسارات اقتصادی کاهش یابد.

داوری در پایان تاکید نمود که سازمان های نظام مهندسی و آتش نشانی ضرورت دارند که رویکرد اجتماعی را جدی بگیرند تا دیگر شاهد حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایمنی همگام با توسعه پیش رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایمنی همگام با توسعه پیش رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید