آیا دنیای وایکینیگ ها مقصد بعدی Assassins Creed است؟

به گزارش وبلاگ ریاضیات، شرکت بازی سازی یوبی سافت عادت دارد تا از بازی های بعدی خود، در بازی های فعلی اش بگوید؛ طوری که برای مثال در سگ های نگهبان یا همان Watch Dogs 2 درباره یک بازی علمی-تخیلی شنیدیم و در قسمت سوم مجموعه بازی های فرقه اساسین هم از اینکه قرار است به مصر و یونان برویم، خبردار شده بودیم. جدیدترین بازی یوبی سافت یعنی The Division 2 هم پر است از جزییات مختلف از بازی های یوبی سافت و یکی از آن ها، ظاهرا به قسمت بعدی مجموعه بازی های Assassins Creed اشاره دارد.

آیا دنیای وایکینیگ ها مقصد بعدی Assassins Creed است؟

چند هفته ای است که از عرضه The Division 2 می گذرد، ولی به تازگی بازی کننده ها یک پوستر جالب در بازی کشف نموده اند. یک پوستر در ساختمان Event Center محله Potomac بازی تصویری از یک وایکینگ را نمایش داده و با کلمه ی ولهالا (Valhalla) همراه شده است.

نکته مهم اینجاست: وایکینگ داخل تصویر، یک جسم کروی به دست دارد و اگر کمی بیشتر دقت کنیم، متوجه می شویم که این جسم همان سیب عدن (Apple of Eden) مجموعه بازی های Assassins Creed است.

برای مقایسه، سیب عدن پوستر وایکینگ در دیویژن را کنار سیب عدن بازی Assassins Creed Odyssey ببینید:

و این طور که به نظر می رسد، دنیای وایکینگ ها واقعا به عنوان مقصد بعدی مجموعه بازی های Assassins Creed انتخاب شده است. خبرگزاری کوتاکو، که چند وقتی است همه اطلاعاتی که منتشر می نماید درست از آب در می آید، تایید نموده است که بازی بعدی فرقه اساسین به دنیای وایکینگ ها خواهد رفت.

طبق گفته شرکت یوبی سافت، در سال 2019 شاهد عرضه قسمت جدیدی در مجموعه فرقه اساسین نخواهیم بود و عرضه قسمت بعدی Assassins Creed برای سال 2020 برنامه ریزی شده است. شایعه ای که منبع آن را به خاطر نداریم، چند وقت پیش گفته بود که این بازی Assassins Creed Ragnarok نام دارد.

خبرگزاری کوتاکو تایید نموده است که سال جاری با بازی Watch Dogs 3 طرف خواهیم شد که قصه آن در انگلستان و در لندن رخ می دهد.

احتمالا نباید انتظار داشته باشیم که با یک بازی مثل God of War سال گذشته یا Hellblade: Senuas Sacrifice طرف شویم. مجموعه بازی های فرقه اساسین، مخصوصا قسمت های جدید، آن قدر هم خالی از اتفاقات ماورایی و الهه های مختلف نیستند، ولی آنالیز اساطیر نورس را باید به همان خدای جنگ بسپاریم و این فرقه اساسین جدید، احتمالا بیشتر به وایکینگ ها خواهد پرداخت تا اودین و ثور.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیا دنیای وایکینیگ ها مقصد بعدی Assassins Creed است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا دنیای وایکینیگ ها مقصد بعدی Assassins Creed است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید