917 پروژه طی دهه فجر در استان مرکزی افتتاح یا کلنگ زنی می گردد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سعید فرخی با اعلام این خبر گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر دو هزار و 168 میلیارد تومان در حوزه مختلف عمرانی و مالی در دهه مبارک فجر سال جاری در شهرستان های استان مرکزی به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها شروع می گردد.

917 پروژه طی دهه فجر در استان مرکزی افتتاح یا کلنگ زنی می گردد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی اعلام کرد: با توجه به اینکه تعدادی از دستگاه های اجرایی استان مرکزی تا کنون طرح های عمرانی و اقتصادی خود را به دبیرخانه دهه فجر استان معرفی ننموده اند، احتمال افزایش این طرح ها وجود دارد.

فرخی گفت: یک هزار و 334 میلیارد تومان از مجموع طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر سال جاری، طرح های اقتصادی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی استان مرکزی تا یکم بهمن ماه باید طرح های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی خود را با قید زمان و مکان در سایت دبیرخانه دهه مبارک فجر استان ثبت نمایند.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید نسبت به تامین منابع اقتصادی مورد احتیاج طرح های فرهنگی دهه مبارک فجر اقدام نموده و اجرای طرحی نباید منوط به تامین اقتصادی گردد.

فرخی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دستگاه های اجرایی استان مرکزی در اراک اطلاع داد و گفت: این نمایشگاه از دوازدهم تا هفدهم بهمن ماه در این شهرستان برگزار می گردد و در آن برای تمامی دستگاه های استان غرفه در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "917 پروژه طی دهه فجر در استان مرکزی افتتاح یا کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "917 پروژه طی دهه فجر در استان مرکزی افتتاح یا کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید