نورها و شفق شمالی با آیفون 11 چطور به نظر می رسند؟

به گزارش وبلاگ ریاضیات، هنوز کاربران در حال کشف قابلیت ها و کاربردهای ویژگی عکاسی در نور کم دوربین آیفون های 11 پرو و 11 پرو مکس هستند. حالت عکاسی در شب آیفون های جدید اپل حسابی سروصدا کرده است چون اجازه می دهد در شب و محیط های با نور کم، عکس هایی ثبت کنید که فوق العاده شفاف، واقعی و واضح هستند.

نورها و شفق شمالی با آیفون 11 چطور به نظر می رسند؟

حالت عکاسی در نور کم آیفون 11 پرو به شما اجازه می دهد از چیزهایی عکس بگیرید که تا یک سال پیش در حد رویا بودند. برای مثال، اخیرا زاچ هویگ، سردبیر وبلاگ محبوب و معروف The Points Guy داستان سفرش به کلدفون آلاسکا و عکاسی از شفق های شمالی با آیفون 11 پرو مکس را منتشر کرده است.

زاچ هویگ ضمن مرور نکاتی که برای عکاسی از نورهای شمالی با اسمارت فون ها باید رعایت شود؛ به مقایسه عکاسی از نورهای شمالی با آیفون 11 پرو مکس و دیگر اسمارت فون ها پرداخته است.

عکس زیر توسط زاچ هوینگ با آیفون پرو 11 مکس در حالت شب و دستی 3 ثانیه گرفته شده است:

جالب است این عکاس و گردشگر می گوید همراه خودش دوربین های حرفه ای عکاسی در شب و سه پایه داشته است ولی عکس های گرفته شده از نورهای شمالی با آیفون 11 پرو مکس بهتر هستند. او می گوید به این ترتیب نیازی به کشیدن اسباب عکاسی مانند انواع لنزها، سه پایه ها و دوربین های حرفه ای نیست.

آیفون 11 پرو کافی است

او می گوید با استفاده از یک چراغ قوه سعی کرده پس زمینه عکس را بیشتر روشن کند. خود آیفون به طور اتوماتیک روی حالت Night قرار می گیرد و هنگامی که دستی شاتر را فشار می دهید و نگه می دارید؛ پردازش های مربوطه برای بهبود عکس توسط نرم افزارهای بومی آیفون انجام می شوند.

هونگ خیلی علاقه مند است قدرت عکاسی در شب دوربین های گوشی هایی مانند پیکسل 4 یا پرچم دارهای هواوی، سامسونگ و غیره را هم ببیند و با حالت شبکه دوربین آیفون 11 پرو مکس مقایسه کند.

اما تا اینجا می گوید برای عکاسی از پدیده های شفق شمالی نیازی به دوربین های حرفه ای عکاسی ندارید و اگر قصد سفر به یکی از مناطق شمالی برای عکاسی از نورهای شمالی را دارید؛ بردن یک آیفون 11 پرو کافی است.

عکسی که در بالا می بینید؛ کمی رتوش شده و بهبود یافته عکس اصلی هستند.

منبع

منبع: یک پزشک

به "نورها و شفق شمالی با آیفون 11 چطور به نظر می رسند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورها و شفق شمالی با آیفون 11 چطور به نظر می رسند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید