فیلم تازه کارگردان برنده اسکار به جشنواره رم سرانجام می دهد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، کلویی ژائو برنده برترین کارگردان دوره گذشته اسکار، با جدیدترین اثر خود به نام جاودانگان به جشنواره فیلم رم سرانجام می دهد.

فیلم تازه کارگردان برنده اسکار به جشنواره رم سرانجام می دهد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی وبلاگ ریاضیات به نقل از ورایتی، فیلم نو و مورد انتظار کمپانی مارول به نام جاودانگان که کلویی ژائو کارگردانی آن را انجام داده، به اسم فیلم اختتامیه جشنواره فیلم رم انتخاب شده است.

جاودانگان سومین فیلم مورد انتظار مخاطبان در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است و اولین اکران خود را روز یکشنبه 24 اکتبر در این جشنواره ایتالیایی تجربه خواهد نمود. این فیلم پس از اکران در جشنواره در تاریخ سوم نوامبر راهی سینما های عمومی ایتالیا می گردد.

اکران فیلم جاودانگان در ایالات متحده و انگلیس برای تاریخ پنجم نوامبر تنظیم شده و در تاریخ سوم نوامبر هم راهی کشور های فرانسه، آلمان و سوئد خواهد شد.

برگزارنمایندگان جشنواره فیلم رم گفتند که در اکران فیلم سینمایی جاودانگان تعدادی از ستارگان و عوامل مهم حضور پیدا خواهند کرد، اما معین نکردند که این افراد چه کسانی هستند. لازم به ذکر است که کلویی ژائو ماه سپتامبر برای شرکت در جشنواره فیلم وهم به اسم یکی از اعضای هیئت داوران در ایتالیا حضور داشت و احتمالاً در جشنواره فیلم رم هم حضور پیدا خواهد نمود. کلویی ژائو پیش از این در مراسم اسکار جایزه برترین فیلم و کارگردانی را دریافت نموده بود.

این فیلم سینمایی که نوترین محصول کمپانی مارول محسوب می گردد، داستان نژادی از بیگانگان نامیرا را روایت می نماید که به طور مخفیانه و در طی هزاران سال اخیر در زمین زندگی نموده اند. هر کدام از این قهرمان ها قدرت و توانایی مختص به خودشان را دارند؛ از جمله قدرت فراانسانی و توانایی پرواز.

در این فیلم شاهد حضور قهرمان هایی هستیم که پیش از این دیده نشده اند و پس از مدتی از سایه ها بیرون آمده اند تا در برابر یکی از قدیمی ترین دشمنان انسان ها مقابله نمایند. جما چان، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، آنجلینا جولی، سلما هایک در، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک هیو، دان لی، بری کیوگن وکیت هرینگتون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جاودانگان حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.

این دوره از جشنواره فیلم رم که از تاریخ 14 الی 24 اکتبر برگزار می گردد، جوایزی افتخاری را به کوئنتین تارانتینو و تیم بورتون اهدا می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فیلم تازه کارگردان برنده اسکار به جشنواره رم سرانجام می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم تازه کارگردان برنده اسکار به جشنواره رم سرانجام می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید