سومین ال کلاسیکوی 98 هم جنجالی می گردد؟

به گزارش وبلاگ ریاضیات، برگزاری بازی پرسپولیس - سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر در مقطع ابتدایی خود یکی دیگر از بازی های بزرگ، جنجالی و جذاب را تجربه خواهد نمود.

سومین ال کلاسیکوی 98 هم جنجالی می گردد؟

پرسپولیس و سپاهان در همین سال 98 و طی 5 ماه گذشته دو بار با هم بازی نموده اند که هر دو مسابقه بشدت جنجالی و حاشیه ای شد.

بار اول در بازی برگشت لیگ برتر دو تیم روز آدینه 6 اردیبهشت در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که بازی بدون گل تمام شد. آن بازی درون زمین حاشیه و جنجالی نداشت اما روی سکوها شبیه یک جنگ تمام عیار بود تا جایی که طرفداران دو تیم با هر آنچه در اختیارشان بود به جان هم افتادند و از خجالت هم درآمدند.

در حاشیه آن مسابقه سر یکی از مأموران انتظامی در اثر برخورد اشیای پرتاب شده شکست و بعضی طرفداران دو تیم نیز جراحت های سختی برداشتند. شیشه شکسته آمبولانس داخل استادیوم نیز نشانه دیگری از جنجال های آن بازی است.

میکس زون آن مسابقه هم جنجالی شد و سیاوش یزدانی با اظهار نظری عجیب و تهدید طرفداران پرسپولیس اختتامیه تلخی به آن مسابقه پرتنش تحمیل کرد. درگیری ها و جنجال های این بازی به دیدار یک ماه بعد از آن کشیده شد. دو تیم بعد از سرانجام لیگ و مشخص تکلیف قهرمانی روز چهارشنبه 8 خرداد در اصفهان به مصاف هم رفتند. این بازی نیمه نهایی جام حذفی به شمار می رفت و با توجه به فینالیست شدن داماش دسته دومی برنده این مسابقه تا حدود زیادی جام را در آغوش می دید. حساسیت های رقابت میلمتری دو تیم در لیگ برتر و حاشیه های بازی برگشت لیگ به دیدار حذفی کشیده شد و این مسابقه درون میدان پرحاشیه دنبال شد چرا که طرفدار چندانی از تهران به اصفهان نرفته بود.

در این مسابقه تعدد پرتاب نارنجک به پیست کنار زمین، درآوردن پرچم ژاپن و فحاشی ها فوق العاده پررنگ بود اما در نهایت استنلی کی روش کاری کرد تا آتش زیر خاکستر زبانه بکشد و بازیکنان دو تیم به جان هم بیفتند.

آن بازی را پرسپولیس با گل نوراللهی و دخالت سیاوش یزدانی در وقت های اضافه برد و فینالیست شد اما حالا، یعنی کمتر از 4 ماه بعد دو تیم در ال کلاسیکویی داغ و هیجان انگیز به مصاف هم خواهند رفت. همین که بعد از انجام چهار مسابقه سپاهان 8 امتیازی است و پرسپولیس یک امتیاز بیشتر از حریفش دارد می تواند این مسابقه را جذاب و حساس کند اما پس زمینه تقابل های دو تیم و دو دیدار پرحاشیه سال جاری به علاوه اتفاقاتی که قبل از این مسابقه رقم خورده شاید ال کلاسیکوی سوم سال 98 را هم حاشیه ای و جنجالی کند. هر چند مواجهه سفت و سخت کمیته انضباطی با خاطیان بخصوص آنچه بعد از دربی در مقابل پرسپولیس به کار گرفتند، یا برخورد سریع با سعید آقایی مدافع حاشیه ساز سپاهانی ها شاید باعث گردد بازیکنان دو تیم بیشتر از همواره مراقب رفتار خود در زمین و حتی کنار زمین باشند و دست به عصاتر از همواره رفتار نمایند.

منبع: ایران ورزشی

به "سومین ال کلاسیکوی 98 هم جنجالی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین ال کلاسیکوی 98 هم جنجالی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید