توسعه فناوری های روز در ارتباط با مشتریان

به گزارش وبلاگ ریاضیات، معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه فناوری های تازه نقشی خاص در تجارت الکترونیک دارند، اظهار کرد: امروزه بیش از 30 درصد از خریدهای اینترنتی کالا و خدمات به وسیله شبکه مجازی انجام می گردد و از آنجایی که شرکت ملی پست پلتفرم تجارت الکترونیک را در اختیار دارد و نیازمند ارتباط پیوسته با مشتریان است در پی توسعه استفاده از فناوری های روز است.

توسعه فناوری های روز در ارتباط با مشتریان

رمضانعلی سبحانی فر با بیان اینکه شرکت ملی پست یک میلیون مرسوله در شبانه روز جابه جا می نماید، گفت: با توجه به قابلیت ارائه خدمات به وسیله کدپستی در شرایط کنونی، 170 دستگاه دولتی با پست همکاری دارند. این بستری برای توسعه سایر خدمات پستی است. بنابراین می توان با استفاده از فناوری های روز تنوع خدمات را بیشتر کرد و از طرف دیگر هزینه ارتباطات پیوسته شرکت پست با مشتریان را با استفاده از ابزارهای نو ارتباطی کاهش داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به همکاری در تسهیل پروژه های دولت الکترونیک و کوشش در جهت برطرف موانع موجود، اضافه کرد: شرکت ملی پست با تدوین قوانین و مقرراتی برای اجرای پروژه های دولت الکترونیک زمینه همکاری بخش خصوصی برای انجام پروژه ها را فراهم می نماید.

سبحانی فر با اشاره به نقش تسهیل گری شرکت ملی پست و وظیفه این شرکت در اسناد بالادستی پیرامون ایجاد پیغام رسان و پست الکترونیک گفت: شرکت ملی پست در پی توسعه زیرساخت ها و فرهنگ سازی های ضروری است تا با همکاری استارت آپ های بخش خصوصی در ابزارهایی همانند پیغام رسان و پست الکترونیک ورود کند تا از این طریق ضمن کاهش هزینه های اطلاع رسانی در استفاده از خدمات پستی از این ابزارها برای فعالیت های تبلیغاتی هم به برترین شکل ممکن استفاده گردد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "توسعه فناوری های روز در ارتباط با مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه فناوری های روز در ارتباط با مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید