امید نوروزی در انتظار پاسخ نایب رئیس فدراسیون کشتی

به گزارش وبلاگ ریاضیات، پس از اینکه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی طی هفته گذشته مورد شدیدترین نقدها از سوی بعضی قهرمانان دنیا و المپیک نهاده شد، همکاران و اطرافیان او هم بی نصیب نمانده و به نوعی وارد این ماجرا شدند.

امید نوروزی در انتظار پاسخ نایب رئیس فدراسیون کشتی

یکی از همکاران سرمربی تیم ملی، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی است که او هم طی روزهای اخیر مورد انتقاد قرار گرفته، اما فعلاً با سیاست سکوت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

امید نوروزی قهرمان اسبق کشتی فرنگی دنیا و المپیک که مهمترین منتقد سیاست های محمد بنا محسوب می گردد به تازگی خطاب به سوریان چند سوال را مطرح نموده که فعلاً بی پاسخ مانده است.

نوروزی مشاور پیشین رئیس فدراسیون کشتی، سوریان را قهرمان، پهلوان و دوست عزیز خطاب کرد و پرسید: برکنار کردن مربیان تیم های نوجوانان و جوانان بر چه اساسی بوده و در مورد نفرات جدیدی که به جای آنها آوردند شرح بدهد. ضمن اینکه به نظر من باید همه ما از محمد بنا و رسول جزینی گرفته تا من و قاسم رضایی و… پای یک میز بنشینیم و این موضوعات حل و فصل کنیم تا تیم ملی لطمه نخورد.

قهرمان اسبق کشتی دنیا و المپیک در مورد اعضای کادر فنی هم معتقد است، انتخاب دو مربی برعهده سرمربی است، اما سه مربی دیگر باید با چرخه انتخابی، معرفی شوند. بعلاوه از استان هایی که کشتی گیر در تیم ملی دارند نیز خواسته گردد مربی معرفی نمایند تا مربیان سازنده هم مورد حمایت و توجه قرار گیرند. بدین معنا در کنار مربیان ادواری، مربی سازنده هم در اردوهای تیم ملی حضور خواهند یافت.

این در حالیست که روز گذشته علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جلسه ویژه ای با محمد بنا برگزار کرد که طی آن برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی تشریح و آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امید نوروزی در انتظار پاسخ نایب رئیس فدراسیون کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید نوروزی در انتظار پاسخ نایب رئیس فدراسیون کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید