امتحانات دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی حضوری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان شرقی گفت:امتحانات سرانجام ترم جاری این دانشگاه با فروکش کرونا به صورت حضوری برگزار می گردد.

امتحانات دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی حضوری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ریاضیات ،نریمان یوزباشی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان شرقی گفت:دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی به عنوان پیشرو در آموزش های حضوری در دوره کرونا از چندی پیش کلاس های خود را به صورت حضوری برگزار می نماید.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه دانشجویان این دانشگاه بومی هستند و نیازی به خوابگاه و سرویس دانشجویی ندارند بر این اساس امکان برگزاری کلاس های حضوری با رعایت ضوابط بهداشتی و بستر موجود در دانشگاه وجود دارد البته کلاس های عملی و زیر 15 نفر به صورت حضوری و کلاس های بیش از 15 نفر در اختیار مدیر مرکز آموزشی است.

او با اشاره به اینکه 17 مرکز علمی و کاربردی فعال در آذربایجان شرقی با 941 مدرس و متخصص در این استان فعالیت دارند، اضافه کرد: 14 مرکز در تبریز و سه مرکز در شهرستان های جلفا، شبستر و تیکمه داش به دانشجویان خدمات علمی آموزشی و مهارتی ارائه می دهند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان شرقی بعلاوه با اشاره به اینکه پذیرش دانشجویان مهارتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه شروع شده است، اعلام نمود: 16 تا 22 آذر پذیرش در رشته های کارشناسی و 18 تا 24 آذر پذیرش در رشته های کاردانی انجام می گردد که علاقه مندان برای تحصیل در این دانشگاه می توانند به سایت دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.

یوزباشی ظرفیت کاردانی این این دانشگاه را هشت و 587 دانشجو در مقطع کارشناسی و پنج هزار و 647 دانشجو خاطرنشان کرد و گفت: این دانشجویان در 141 رشته محل، کاردانی و 101 رشته محل، در مقطع کارشناسی جذب و مشغول تحصیل خواهند شد.

او بعلاوه با اشاره به فراخوان نو جذب مدرس در سال 1400 گفت: در مجموع 667 داوطلب تدریس دانشگاه های جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی ثبت نام کردند که در 41 رشته مصاحبه تخصصی آن ها انجام شد و 109 نفر بر اساس ظرفیت انتخاب که پس از مصاحبه در حال جذب هستند.

او بعلاوه با اشاره به اینکه آمایش آموزش های مهارتی در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: برای آماده سازی این آمایش از هفت سند بالادستی و نقشه جامع علمی کشور استفاده کردیم و در بعضی از حوزه ها به این نتیجه رسیدیم که خلأ هایی وجود دارد به طور مثال در حوزه تربیت بدنی تخصصی در استان خلاء وجود دارد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان شرقی یادآور شد: دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی بر اساس فعالیت در 2 شاخص آموزش های کوتاه مدت و ایجاد شرکت های دانش بنیان برای توسعه و برنامه ریزی آموزشی این دانشگاه پیش می رود.

یوزباشی اضافه کرد: در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت های خوبی صورت گرفته و اکنون این دانشگاه دارای کلینیک مشاوره و توسعه فناوری می باشد که تا به امروز یک هزار و 150 نفر ساعت خدمات ارائه داده و 271 ساعت کارگاه به صورت وبینار در یک سال گذشته برگزار نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امتحانات دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید