مهدی خانی: پرسپولیس به جز ضربات ایستگاهی موقعیت خاصی نداشت

به گزارش وبلاگ ریاضیات، مهدی مهدی خانی مهاجم تیم فوتبال پدیده شهرخودرو، معتقد است پرسپولیس در دیدار مقابل این تیم به جز کرنر و ضربات ایستگاهی موقعیت گلزنی دیگری نداشت.

مهدی خانی: پرسپولیس به جز ضربات ایستگاهی موقعیت خاصی نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ریاضیات، مهدی مهدی خانی پس از شکست تیم فوتبال پدیده شهرخودرو مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: خیلی حیف شد. خیلی خوب بازی کردیم و از حریف جلو افتادیم، اما روی یک اشتباه دروازه ما باز شد. پرسپولیس به جز کرنر و ضربات ایستگاهی، موقعیت خاصی نداشت و متأسفانه در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم. شرمسار طرفداران شدیم و امیدوارم این نتیجه را در لیگ برتر جبران کنیم.

وی در مورد مسائل اقتصادی باشگاه پدیده گفت: با حضور حمیداوی (مالک جدید باشگاه پدیده) بسیاری از مسائل حل شده و او قول داده بقیه مسائل را نیز حل نماید. ان شاءالله با رفع شدن مسائل، با تمرکز بیشتر به مسابقات لیگ برتر ادامه دهیم.

مهاجم تیم پدیده شهرخودرو درباره برخوردش با علیرضا بیرانوند پس از باز کردن دروازه سرخپوشان توضیح داد: این برخوردها در بازی کمی طبیعی است. من هم تمرکزم را از دست دادم و او جلو آمد، فکر نکنم چیز مهمی باشد.

مهدی خانی درمورد عدم حضورش در اردوی تیم امید گفت: یحیی گل محمدی صحبت کرد که به اردوی تیم امید نرویم. با توجه به فشردگی مسابقات، نتوانستم به اردوی تیم امید اضافه شوم و ان شاءالله در اردوهای بعد این تیم شرکت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهدی خانی: پرسپولیس به جز ضربات ایستگاهی موقعیت خاصی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی خانی: پرسپولیس به جز ضربات ایستگاهی موقعیت خاصی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید