کشف 50 تن برنج احتکار شده در لنگرود

به گزارش وبلاگ ریاضیات، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 50 تن برنج احتکار شده به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان لنگرود خبر داد.

کشف 50 تن برنج احتکار شده در لنگرود

سردار عزیزاله ملکی در جمع وبلاگ ریاضیات با تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبر احتکار برنج توسط فردی در شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی اجرا شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص فرد مورد نظر اقدام به احتکار مقدار زیادی برنج در انبار کارخانه خود کرده است.

وی به تشکیل پرونده در این رابطه اشاره کرد و ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به همراه کننده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی گفت: در بازرسی از این انبار 50 تن برنج احتکاری کشف و متهم 58 ساله این پرونده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گشت.

ایم مقام ارشد انتظامی استان با اعلام اینکه انبار دپو برنج ها پلمب شد، شرح داد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش برنج های کشف شده 8 میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: فروشندگان کالاهای اساسی باید فهرست کالاهای انبارشده خود را هر ماه به سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند در غیر این صورت مشمول مجازات احتکار کالا و پرداخت جریمه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف 50 تن برنج احتکار شده در لنگرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 50 تن برنج احتکار شده در لنگرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید