کشف انبار 80 هزار کیلویی آرد های یارانه ای در جنوب تهران

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی درباره جزئیات کشف 80 هزار کیلو آرد یارانه ای در جنوب غرب پایتخت، توضیحاتی داد.

کشف انبار 80 هزار کیلویی آرد های یارانه ای در جنوب تهران

به گزارش ،سرهنگ علی علیشاهی سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی، گفت: با دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی آرد یارانه ای در انباری در محدوده خیابان مرتضی گرد، ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی ضمن هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران به محل اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل انباری در منطقه تجاری و کارگاهی واقع شده بود و ماموران در بدو ورود با یک دستگاه کامیونت در حال تخلیه آرد و یک دستگاه وانت نیسان دیگر نیز که حامل مقادیری آرد و منتظر تخلیه بار بود روبرو شدند.

علیشاهی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، معین شد راننده نیسان مالک آرد ها و انباری است، اضافه کرد: راننده کامیونت گفت، آرد ها را از یک باب نانوایی در عبدل آباد در قبال دریافت کرایه بارگیری نموده ام.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی توضیح داد: در بازرسی از داخل انبار، 2 هزار کیسه 40 کیلویی آرد یارانه ای در مجموع 80 هزار کیلو آرد کشف شده است.

وی با بیان اینکه مالک انباری ادعا می کرد، آرد ها را از نانوایی هایی که مازاد داشتند خریده است و قصد داشته با خارج کردن از شبکه توزیع به کبابی ها و نانوایی های آزاد بفروشد، گفت: هر دو خودرو توقیف و آرد های کشف شده تحویل سازمان غله استان تهران شد.

سرهنگ علیشاهی توضیح داد: کارشناسان ارزش ریالی آرد های مکشوفه را 4 میلیارد و 360 میلیون ریال برآورد نموده اند و هر دو متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کشف انبار 80 هزار کیلویی آرد های یارانه ای در جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف انبار 80 هزار کیلویی آرد های یارانه ای در جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید