پورموسوی: باید به بهترین شکل از تورنمنت کافا استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت که اعضای این تیم باید به بهترین شکل از تورنمنت تدارکاتی کافا استفاده نمایند.

پورموسوی: باید به بهترین شکل از تورنمنت کافا استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ ریاضیات، سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره خاتمه اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان ایران در تهران گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را در تهران برگزار کردیم و تست های آمادگی جسمانی و آزمون های لازم انجام شد. پس از آن، چند جلسه تمرین بسیار مفید داشتیم و البته متأسفانه برخی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. با این وجود و مطابق قوانین مسابقات، تنها می توانیم با 18 بازیکن وارد رقابت ها شویم و بر همین اساس، نفرات نهایی را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: بخش خاتمهی اردوی ما در تهران، انجام یک مسابقه تدارکاتی بود. با توجه به اینکه بازی های کافا در زمین چمن مصنوعی برگزار می گردد، ما هم مسابقه تدارکاتی مورد نظر را در شرایط مشابه و در زمین چمن مصنوعی مرکز ملی برگزار کردیم که برابر شهدای کیوج قرار گرفتیم. بازی خوبی برای آزمایش توانایی نفرات بود و به این شکل، بازی در این زمین را هم تمرین کردیم.

تورنمنت کافا فرصت بسیار خوبی است که با ترکیب اصلی خودمان، به انسجام و هماهنگی کامل برسیم و برنامه های تاکتیکی مورد نظر را اجرا کنیم.، سرمربی تیم فوتبال جوانان ضمن بیان این جمله گفت: قطعاً هدف اول ما، بالا بردن تجربه و میزان آمادگی تیم است که در کنار آن، به فکر کسب نتیجه مناسب هم خواهیم بود، چرا که هر پیروزی اعتماد به نفس و خودباوری تیم را بالا می برد. ما هم کوشش می کنیم به این هدف در بازی های پیش روی دست یابیم و به بهترین شکل از این تورنمنت استفاده کنیم.

تیم فوتبال جوانان ایران شامگاه چهارشنبه به وسیله مشهد مقدس راهی دوشنبه، پایتخت تاجیکستان خواهد شد تا در تورنمنت کافا حضور پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پورموسوی: باید به بهترین شکل از تورنمنت کافا استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: باید به بهترین شکل از تورنمنت کافا استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید