پروژه های میراث فرهنگی و گردشگری میناب ارزیابی و بررسی شد

به گزارش وبلاگ ریاضیات، در نشست مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با فرماندار میناب پروژه های اداره کل در این شهرستان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

پروژه های میراث فرهنگی و گردشگری میناب ارزیابی و بررسی شد

به گزارش وبلاگ ریاضیات به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند امروز سه شنبه 10 تیر با اشاره به اینکه شهرستان میناب در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است، اضافه نمود: می توان با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت ها برای توسعه شهرستان میناب استفاده کرد.

او با بیان اینکه در سال جاری قلعه هزاره میناب بازسازی می شود، اضافه نمود: طرح نورپردازی این قلعه نیز در دست تدوین است و در این راستا به دنبال افزایش جلوه شبانه بناهای تاریخی و باستانی هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان با اشاره به اهمیت راه های منتهی به روستاها به ویژه مناطقی که ظرفیت گردشگری دارند، گفت: برای راه سازی تیاب مبلغ 8 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده که امیدواریم با اجرای این پروژه، ظرفیت گردشگری منطقه توسعه یابد.

در ادامه این نشست فرماندار میناب ضمن تشکر از اقدامات اجرا شده در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان، به مسائلی از جمله محورهای فرهنگی و تاریخی و رفع مسائل هنرمندان و صنعتگران این شهرستان اشاره کرد.

منبع: میراث آریا

به "پروژه های میراث فرهنگی و گردشگری میناب ارزیابی و بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های میراث فرهنگی و گردشگری میناب ارزیابی و بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید