واژگونی مینی بوس در آزادراه قزوین- کرج حادثه آفرید

به گزارش وبلاگ ریاضیات، خبرنگاران/قزوین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین- کرج ورودی شهرک کاسپین با 20 مصدوم خبر داد.

واژگونی مینی بوس در آزادراه قزوین- کرج حادثه آفرید

حکمت اله هاشمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین، در خصوص این خبر اظهار کرد: طی تماس تلفنی اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان در ساعت 19 شب گذشته 22 خرداد، یک مورد حادثه واژگونی مینی بوس در آزادراه قزوین- کرج ورودی شهرک کاسپین 2 اعلام شد که در آن 20 نفر دچار مصدومیت شده بودند.

وی تشریح کرد: با توجه به وسعت حادثه، بلافاصله تیم های امداد و نجات جاده ای مستقر در پایگاه های محمدیه البرز و شهدای آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛هاشمی ادامه داد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با عوامل فوریت های پزشکی، 10 نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک منتقل شدند و دیگر مصدومین توسط عوامل اورژانس به دیگر مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این عملیات 13 نفر از نجاتگران مستقر در پایگاه های امداد و نجات محمدیه البرز، انجیلاق و شهدای آبیک در قالب پنج تیم اقدام به امدادرسانی به مصدومین حادثه کردند و در این عملیات چهار دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به کار گیری شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واژگونی مینی بوس در آزادراه قزوین- کرج حادثه آفرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی مینی بوس در آزادراه قزوین- کرج حادثه آفرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید