نیروهای آمریکایی صدها کودک داعشی را به اردوگاه نظامی قسد منتقل کردند

به گزارش وبلاگ ریاضیات، شبه نظامیان کُرد سوریه و نیروهای آمریکایی گروهی جدید از بچه ها عناصر تروریستی داعش، که در رده سنی بین 12 تا 14 سال هستند، را از جنوب شرقی الحسکه به اردوگاه های نظامی وابسته به قسد منتقل کرده اند.

نیروهای آمریکایی صدها کودک داعشی را به اردوگاه نظامی قسد منتقل کردند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ریاضیات، منابع امدادرسانی و بهداشتی در استان الحسکه به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کردند که شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه، معروف به (قسد)، با همکاری نیروهای آمریکایی بیش از 100 کودک از یتیم های خانواده های عناصر داعشی، که از ملیت های مختلف هستند، و نیز بچه ها دیگر گروه های تروریستی را به همراه مادران شان از اردوگاه الهول به اردوگاه روستای تل اسود در حومه استان الحسکه منتقل کرده اند.

تعداد ساکنان در اردوگاه تل اسود- در نزد قسد معروف به اردوگاه روج- که در ورودی شهر المالکیه در حومه شمال شرقی الحسکه واقع است، تقریبا 1800 زن و کودک است.

منابع امدادرسانی از اقدام قسد به انتقال این بچه ها به پادگان ویژه خود در حومه شهر المالکیه واقع در شمال شرقی الحسکه جهت به خدمت دریافت آنها در نبردها، و ارائه آموزش نظامی و استفاده از تسلیحات به آنها، ابراز نگرانی کرده اند.

از سوی دیگر، منابع محلی در حومه الحسکه به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کردند، گروه قسد در حال جذب بچه ها خردسال یتیم داعشی ها و همچنین همسران آنها در پادگان ها و مراکز نظامی ویژه است تا آنها را در آینده وارد این گروه کند.

طبق این گزارش، شبه نظامیان قسد اواسط ماه سپتامبر گذشته نیز بیش از 200 کودک عناصر گروه داعش و دیگر گروه های تروریستی و نیز بچه ها آواره، که در رده سنی زیر 10 سال بودند، را از اردوگاه الهول در الحسکه به مکانی نامعلوم منتقل کرده بودند.

اردوگاه الهول، که تحت سیطره نیروهای آمریکایی و شبه نظامیان قسد واقع است، تقریبا روزانه شاهد قتل و کشتار است. منابعی از داخل اردوگاه به اسپوتنیک اعلام کردند که جسد یک زن ترکستانی، که در دهه سوم عمرش است، بعد از ظهر یکشنبه داخل این اردوگاه پیدا شد.

حمله داعش در شرق حماه

خبرنگار اسپوتنیک در حماه، شب گذشته گزارش داد که در جریان حمله عناصر مسلح، که گمان می رود از عناصر داعش باشند، به اطراف البادیه در حومه شمال شرقی حماه به کشته شدن 3 غیرنظامی منجر شد.

یک منبع میدانی نیز شرح داد که گروهی از اهالی منطقه التناهج با یکی از ایست های بازرسی ارتش سوریه در نزدیکی این منطقه تماس دریافتد و استقرار تعدادی از خودروهای زرهیِ عجیب و گشت زنی آنها در منطقه را گزارش دادند.

منبع مذکور افزود، یکی از گشت های ارتش بلافاصله راهی منطقه شد و با نزدیک شدن آن به محل، تیراندازی انجام شد و طی درگیری های مستقیم با عناصر مسلح ناشناس، تعدادی از این عناصر مجروح شدند و بقیه محل را به سمت عمق بادیه السلمیه ترک کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نیروهای آمریکایی صدها کودک داعشی را به اردوگاه نظامی قسد منتقل کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای آمریکایی صدها کودک داعشی را به اردوگاه نظامی قسد منتقل کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید