مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پژوهش جدید ناسا تا وابستگی اوبر به نقشه های گوگل

به گزارش وبلاگ ریاضیات، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پژوهش جدید ناسا تا وابستگی اوبر به نقشه های گوگل

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

گروهی از دانشمندان وابسته به بنیاد پژوهشی ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در تلاشند تا تراشه های مغزی پیشرفته ای را طراحی و وارد بازار نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شواهد حکایت از آن دارند که به زودی قابلیت چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می شود. این ویژگی از پنج سال پیش از دسترس میلیونها کاربر خارج شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مطالعه جدید و جالب ناسا در خصوص فضانوردان دوقلو نشان می دهد سفرهای فضایی برایفضانوردان خطرناک نیست و عوارضی برای سلامتی ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد این روزها بازار گوشی تاشو به شدت پررونق است و پس از سامسونگ و هواویاکنون نوبت به شارپ رسیده که شانس خود را در این بازار بیازماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اوبر در کسب و کار خود به شدت به نقشه های گوگل وابسته است و طی سه سال اخیر بیش از 58 میلیون دلار به این شرکت پرداخت نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ریچارد یو، مدیر اجرایی گوشی های هوشمند هواوی گفت که ممنوعیت ایالات متحده در برابر هواوی به عنوان تبلیغاتی برای این نام تجاری عمل نموده است، زیرا مصرف نمایندگان جهانی اکنون بیش از گذشته با این نام تجاری آشنا شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پژوهش جدید ناسا تا وابستگی اوبر به نقشه های گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پژوهش جدید ناسا تا وابستگی اوبر به نقشه های گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید